تبیان، دستیار زندگی
كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هدایتی رئیس هیئت مدیره و عابدزاده مربی دروازه بانهای پرسپولیس را محروم کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیسی ها نقره داغ شدند

پرسپولیس، تماشاگران

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هدایتی رئیس هیئت مدیره و عابدزاده مربی دروازه بانهای پرسپولیس را محروم کرد.

به نقل از ایسنا، نشست كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص اتفاقاتی كه در بازی تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان رخ داد، عصر روز یکشنبه تشكیل شد و طی آن حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به خاطر اظهاراتی كه پس از بازی داشت به مدت چهار جلسه از حضور در ورزشگاه آزادی حین برگزاری بازی‌های تیم پرسپولیس محروم و به پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بانهای تیم فوتبال پرسپولیس هم به دلیل رفتارهای نادرست به مدت سه جلسه از حضور در ورزشگاه محروم شد.

پرسپولیس، مجتبی شیری

همچنین داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل تنش‌های بوجود آمده پس از بازی، به كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد تا توضیحات لازم را ارائه كند.

ضمن اینكه قرار شد هر زمان كه كارشناس مالی ورزشگاه آزادی و شركت اتوبوسرانی برآورد هزینه‌ای از خسارات وارد شده داشته باشد، كمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری کند.

مجبتی شریفی رئیس كمیته انضباطی درباره محرومیت تماشاگران در قبال بوجود آمدن چنین مشكلاتی، گفت: در آیین‌نامه جدید، كسر امتیاز جانشین محرومیت تماشاگران می‌شود تا تماشاگران را متوجه این مساله كنیم؛ كسانی كه تیم‌شان را دوست دارند و نمی‌خواهند تیم‌شان در جدول افت داشته باشد، از ایجاد فضای متشنج جلوگیری كنند، چرا كه در صورت تكرار این اتفاق‌ها از این به بعد از تیم‌ها امتیاز كم می‌شود و این تنبیه جانشین محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه‌هاست.