تبیان، دستیار زندگی
برگزاری امتحان پایان دوره آموزش مقدماتی امداد و کمک های اولیه که به همت انجمن بهداشت و سلامت انجمن های تخصصی تبیان برگزار گردید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری امتحان پایان دوره آموزش مقدماتی امداد

آموزش امداد

کاربران انجمنهای تخصصی تبیان به همت انجمن بهداشت و سلامت کلاس های آموزش دوره های مقدماتی امداد و کمک های اولیه را پشت سر گذاشتند. این دوره با پیگیری اعضای انجمن بهداشت و سلامت و هماهنگی هلال احمر منطقه 13 شهر تهران و آموزش جناب آقای صالحی مربی هلال احمر در محل موسسه تبیان برگزار شد.

آموزش امداد

امتحان عملی و تئوری این دوره جهت اخذ مدرک سه شنبه مورخ 26 شهریور ماه با زمان بندی اعلام شده در ذیل در موسسه برگزار خواهد شد.

  1. ساعت 10 الی 12 برگزاری امتحان تئوری
  2. ساعت 12 الی 14 برگزاری امتحان عملی

چنانچه کاربرانی از سایت که در دوره حضور نداشته اند مایل به شرکت در آزمون و اخذ مدرک هستند میتوانند با ارسال ایمیل به anjoman@tebyan.net آمادگی خود را اعلام کنند تا هماهنگی های لازم جهت حضور این بزرگواران در جلسه امتحان صورت گیرد.

طبیعی است که دریافت مدرک منوط به پذیرفته شدن در هر دو شاخه ی عملی و تئوری می باشد. افراد روز امتحان دو قطعه عکس 3 در 4 و یک برگ فتوکپی شناسنامه به همراه داشته باشند.

کاربران فعال انجمن بهداشت و سلامت جهت سهولت دستیابی سایر کاربران به مباحث آموزش داده شده اقدام به ارائه ی مطالب به صورت مجازی و در تالار انجمن بهداشت و سلامت در مبحث  کلاس مجازی امداد و نجات و نیز آپلود جزوات مربوط به دوره که توسط خودشان آماده شده است نموده اند.

لذا علاقمندان می توانند از این مطالب به عنوان مرجع امتحان و یادگیری استفاده نموده و پاسخ سوالات خود را با مباحثه در انجمن بهداشت و سلامت دریافت کنند.

آموزش امداد

لینک دانلود جزوات کلاس امداد:

بانداژ

سوختگی

ست آموزشی امداد و نجات

تروما

جزوه جلسه اول

جزوه جلسه دوم - 1

جزوه جلسه دوم - 2

جزوه جلسه سوم

جزوه جلسه چهارم

جزوه جلسه پنجم

جزوه جلسه ششم

جزوه جلسه هفتم