تبیان، دستیار زندگی
رسا، سرویس فرهنگی ـ مسؤول غرفه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از عرضه آثار آیت الله مصباح به سه زبان انگلیسی، عربی و اردو در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در نمايشگاه بين المللي قرآن؛

عرضه آثار آيت الله مصباح به سه زبان انگليسي، عربي و اردو

نمایشگاه بین المللی قرآن؛ آثار ،مصباح

مسؤول غرفه مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) از عرضه آثار آيت الله مصباح به سه زبان انگليسي، عربي و اردو در نمايشگاه بين المللي قرآن خبر داد.

ياسر صولتي، مسؤول غرفه مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن، در گفت وگو با خبرگزاري رسا گفت: اين مؤسسه به رياست آيت الله مصباح يزدي در سال 74 تأسيس و همچنين برنامه هاي اين مؤسسه در شوراي عالي حوزه علميه قم تصويب شد.

صولتي با اشاره به اين که اين مؤسسه در قالب دوازده گروه علمي فعاليت دارد، اظهار داشت: يکي از گروه هاي علمي اين مؤسسه گروه تفسير و علوم قرآني است.

مسؤول غرفه مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) ابراز داشت: صد و بيست عنوان پايان نامه قرآني در موضوعات مختلف قرآني نظير روان شناسي مانند«داستان حضرت يوسف(ع )»، حقوق مانند«حقوق اقليت ها» و فلسفه همچون«ماهيت و حلقه مهر بيان» در اين غرفه به نمايش گذاشته شده است.

وي در ادامه اظهار داشت: کتاب هاي آيت الله مصباح در موضوعات قرآني و مجلات علمي و تخصصي معرفت، معرفت فلسفي، تاريخ در آيينه پژوهش، قرآن شناختي و نرم افزارهاي سخنراني آيت الله مصباح در اين غرفه به نمايش درآمد.

مسؤول غرفه مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) بيان داشت: در اين غرفه پايگاه اينترنتي آيت الله مصباح و پايگاه اينترنتي دانشگاه مجازي اين مؤسسه به بازديدكنندگان معرفي مي شود.

وي در ادامه تصريح كرد: آثار آيت الله مصباح به سه زبان انگليسي، عربي و اردو در اين غرفه عرضه مي شود.

صولتي در پايان با اشاره به اين که مخاطبان و بازديد کنندگان اين غرفه روحانيان و طلاب و دانشجويان هستند، اظهار داشت: معرفي آثار آيت الله مصباح و آشنايي بيشتر بازديدکنندگان با معارف قرآني، از اهداف اين غرفه است.