تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال صباباتری قم گفت:‌ پیروزی برابر تیمی مانند استقلال کار ساده‌ای نبود اما بازیکنان تیم صباباتری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست استقلال کار ساده‌ای نبود

فیروز کریمی در سریال مهران مدیری

سرمربی تیم فوتبال صباباتری قم گفت:‌ پیروزی برابر تیمی مانند استقلال کار ساده‌ای نبود اما بازیکنان تیم صباباتری با شایستگی این کار را انجام دادند.

به نقل از مهر، فیروز کریمی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: ما شاهد زیباترین بازی هفته ششم بودیم. این برد حق مردم شهر مقدس قم بود زیرا بازیكنان ما حرفه‌ای‌تر و با دقت‌تر بودند و تمام تاكتیك‌های من را در زمین پیاده كردند.

وی افزود:‌ بعد از به ثمر رسیدن گل اول توسط تیم ما فشار تیم استقلال افزایش یافت و حملات آن‌ها بیشتر شد اما با تغییر تاکتیک و کنترل هر چه بیشتر این فشارها کاهش یافت و توانستیم به دو گل دیگر دست یافته و با نتیجه سه بر یک زمین مسابقه را ترک کند.

با درخواست کریمی سه بازیکن استقلال اخراج می شوند

سرمربی تیم فوتبال صباباتری قم با بیان اینکه پیروزی بر استقلال کار ساده‌ای نبود، تصریح کرد: ما در طول تعطیلات لیگ به صورت فشرده در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین كردیم و نتیجه تلاش و توانایی بدنی بالای بازیكنان این برد شیرین بود.

وی در مورد داوری مسابقه خاطر نشان کرد:‌ افشاریان قضاوت نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشت. البته در گرفتن وقت‌های اضافه سخت‌گیر بود. تا زمانی كه توپ در اختیار استقلال بود، سوت پایان نیمه را نزد. ولی به محض اینكه ما شروع به ضد حمله كردیم، بازی را تمام كرد. این كار دیگر منسوخ شده است.

کریمی در ادامه با اشاره به حمایت‌های گسترده مسئولان استان قم از تیم صبا گفت: مسئولان استان با تمام توان از این تیم حمایت‌ می‌کنند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.