تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: به نظر من رضازاده به همان اندازه صاحب حق در سرمربی‌گری وزنه‌برداری بود كه علی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضازاده مثل دایی سرمربی شد

دایی و رضازاده

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: به نظر من حسین رضازاده به همان اندازه صاحب حق در سرمربیگری وزنه‌برداری بود كه علی دایی برای سرمربیگری فوتبال، به عقیده من رضازاده تجربه زیادی دارد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: حسین رضازاده 10 سال در رده اول دنیا ورزش كرده، با بهترین مربیان دنیا و بهترین روش‌ها كار كرده و تجربه بسیار بالایی دارد و ورزشكاری عادی نیست. به عقیده من باید بیشتر از وی استفاده كرد. بهترین مكان هم در اردوهای ملی بود و باید در راس كار از او استفاده می‌كردیم. به نظر من رضازاده با برنامه‌ریزی خوب می‌تواند موفق شود.

دایی و رضازاده

وی ادامه داد: رضازاده هنوز هم با نظم‌ترین فرد سالن وزنه‌برداری است. در حالی كه ورزش را كنار گذاشته، باز هم به عنوان نخستین نفر وارد سالن شده و تمرین می‌كند تا خودش را آماده نگاه دارد. من فكر می‌كنم جامعه باید به رضازاده اعتماد كند تا وی هم پاسخگوی اعتمادهای مردم باشد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری همچنین خاطر نشان کرد: از طرفی دیگر حسین رضازاده برای كسب تجربه‌های مربیگری طی روزهای آینده با چند مربی دیگر ایرانی به كلاس‌های آموزشی مجارستان می‌رود و تنها كسی است كه همه ورزشكاران می‌توانند به وی اعتماد كرده و مطیعش باشند. من امیدوارم كه رضازاده در عرصه مربیگری هم موفق شود.