تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در مصاف با مس کرمان آینده این تیم را با حضور....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: آینده پرسپولیس روشن است

افشین قطبی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در مصاف با مس کرمان آینده این تیم را با حضور علی کریمی و دی کارمو روشن توصیف کرد.

به نقل از مهر، افشین قطبی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل مس کرمان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: به تیم مس برای نتیجه خوبی که در خانه ما کسب کرد تبریک می گویم. در عین حال به هواداران تیم پرسپولیس هم تبریک و خسته نباشید می گویم که بازهم با قلب بزرگ خود در ورزشگاه آزادی ما را همراهی کردند اما متاسفم که نتوانستیم با کسب نتیجه لازم پاسخگوی آنها باشیم.

وی از عملکرد تیم پرسپولیس در 20 دقیقه اول بازی و نیمه دوم مسابقه به نیکی یاد کرد و تصریح کرد: ما در این زمان به خوبی بازی کردیم، حریف را در کنترل داشتیم، عملکرد ما به گونه ای بود که هواداران از آن لذت می بردند اما متاسفانه نتوانستیم از شانس های خود استفاده کنیم و نتیجه را به راحتی از دست دادیم.

افشین قطبی

سرمربی تیم پرسپولیس از اظهار نظر در مورد داوری بازی این تیم مقابل مس کرمان خودداری کرد و افزود: دیگر در مورد داوری حرف نمی زنم شما (خبرنگاران) اشتباهات داوری را نشان دهید و همه بفهمند که ادعای ما درست است یا غلط.

وی بازهم با قدرت از قهرمان شدن تیمش در رقابت های لیگ برتر سخن گفت و اظهار داشت: اگر همچون 20 دقیقه اول و نیمه دوم بازی کنیم شک ندارم که می توانیم قهرمان لیگ شویم با اینکه هفته های زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده اما اگر آن گونه که مد نظر من هست بازیکنی می توانیم به راحتی قهرمانی لیگ را تکرار کنیم.

قطبی در ادامه از مشکلاتی که تیمش با آن دست به گریبان بوده یاد کرد و ادامه داد: در ابتدای فصل خلیلی از دست دادیم شاید اگر امروز وی نیز با تیم ما بود اینقدرمشکل گلزنی نداشتیم در عین حال یک دروازه بان 21 ساله و بادامکی را به علت مصدومیت از دست دادیم. همه اینها برای تیم ما مشکلاتی ایجاد کرده که در بازی های آینده در صدد رفع آن خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با ابراز خرسندی از بازگشت مهدی واعظی به درون دروازه این تیم گفت: خوشحالم که واعظی بعد از 4 بازی از دروازه پرسپولیس محافظت کرد و عملکرد خوبی داشت.