تبیان، دستیار زندگی
منتخب هندبال جهان؛ احسان كمیلی امروز به ایران بازمی‌گردد احسان كمیلی نماینده‌ی هندبال كشورمان به نشانه‌ی اعتراض به حضور یك بازیكن رژیم اشغالگر قدس در تیم هندبال منتخب جهان، از ادامه‌ی حضور در این تیم خودداری كرد و ظرف چند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به نشانه اعتراض به حضور بازیكن رژیم اشغالگر قدس در تیم منتخب هندبال جهان؛

احسان كمیلی امروز به ایران بازمی‌گردد


احسان كمیلی نماینده‌ی هندبال كشورمان به نشانه‌ی اعتراض به حضور یك بازیكن رژیم اشغالگر قدس در تیم هندبال منتخب جهان، از ادامه‌ی حضور در این تیم خودداری كرد و ظرف چند روز آینده به كشور باز خواهد گشت.

كمیلی هندبالیست جوان تیم سپاهان كه از سوی تیم منتخب هندبال جهان برای انجام چند دیدار با تیم‌های ملی هندبال دنیا به ایتالیا سفر كرده است، پس از انجام چند دیدار با تیم‌های ایسلند، كرواسی و اسپانیا، علیرغم درخشش در این مسابقات به نشانه‌ی اعتراض به حضور یك بازیكن اسراییلی در تیم منتخب هندبال جهان، پس از مشورت با فدراسیون هندبال كشورمان، از ادامه‌ی حضور در این تیم خودداری كرد و امروز ایتالیا را به مقصد تهران، ترك می‌كند.

طبق گفته‌ی احسان كمیلی، در 3 بازی ابتدایی تیم منتخب هندبال جهان و حتی در تمرینات آماده‌سازی، بازیكن اسراییلی حضور نداشته و در زمان مسابقات وی به جمع سایر بازیكنان اضافه شده است.

پس از اطلاع یافتن كمیلی از این امر، نماینده‌ی كشورمان به نشانه‌ی اعتراض و علیرغم اصرار مكرر مربیان، از ادامه‌ی بازی‌ها خودداری كرد.

كمیلی هر چند در این دوره از مسابقات نتوانست در سایر دیدارها حضور داشته باشد؛ اما توجه بسیاری از باشگاه‌های مختلف اسپانیایی و ایتالیایی را جلب كرد كه مسوولین فدراسیون هندبال با رایزنی‌های اولیه بهترین گزینه را پیش روی احسان كمیلی قرار داده تا از این طریق او اولین هندبالیست ایرانی خواهد بود كه در باشگاه‌های اروپایی مشغول به بازی خواهد شد.