تبیان، دستیار زندگی
لیندا كیانی: نقش «معصومه» در «روز حسرت» بازی متفاوتی می‌طلبید بازیگر سریال «روز حسرت» گفت: آرامش موجود در نقش «معصومه» در این سریال، بازی متفاوتی می‌طلبید كه با كمك «مهتاب نصیرپور» و «سیروس مقدم» برای ایفای صحیح این نقش دشوار سعی كردم. «لیند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقش «معصومه» در «روز حسرت» بازی متفاوتی می‌طلبید

لیندا کیانی در روز حسرت

لیندا كیانی: نقش «معصومه» در «روز حسرت» بازی متفاوتی می‌طلبید

بازیگر سریال «روز حسرت» گفت: آرامش موجود در نقش «معصومه» در این سریال، بازی متفاوتی می‌طلبید كه با كمك «مهتاب نصیرپور» و «سیروس مقدم» برای ایفای صحیح این نقش دشوار سعی كردم.

«لیندا كیانی» بازیگر نقش «معصومه» در سریال تلویزیونی «روز حسرت» ، درباره نقش خاص خود دراین كار، گفت: واقعیت این است كه قبل از پذیرفتن پیشنهاد بازی در این نقش، درمورد آن با آقای مقدم خیلی صحبت كردم و این شانس را هم داشتم كه خانم «مهتاب نصیرپور» بازیگردان این سریال بودند كه به كمك این دو و همینطور آقای «افشین سنگ‌چاپ» توانستم این نقش متفاوت را ایفا كنم و این سه در كنار بقیه گروه، به ویژه بازیگران باتجربه كار، به من خیلی كمك كردند.

آرامش موجود در نقش «معصومه» در این سریال، بازی متفاوتی می‌طلبید كه با كمك «مهتاب نصیرپور» و «سیروس مقدم» برای ایفای صحیح این نقش دشوار سعی كردم.

كیانی درمورد نقش خود گفت: این نقش نسبت به كار قبلم متفاوت بود. درحقیقت، من در سریال «ساعت شنی» نقشی كاملا متفاوت را بازی كردم و ایفاگر نقش یك دختر فراری بودم و دراینجا نقش یك نقش دختری آرام و ساكت را كه بستری شده و قادر به حركت نیست، بازی می‌كنم كه برقراری این نقش با تماشاگر، نوعی دیگر از بازی را می‌طلبید كه امیدوارم توانسته باشم از عهده‌ ایفای این نقش همانطور كه آقای مقدم می‌خواست، برآیم.

«كیانی» درباره استقبال مردم از این سریال گفت: این سریال را همه مخاطبان دوست دارند و آن را پذیرفته‌اند كه این را از نظرهای رودررو از مردم دریافته‌ام.

وی درباره فعالیت‌های دیگر خود گفت: این روزها همچنان مشغول بازی در بخش‌های دیگری از سریال «روز حسرت» هستم. یك كار نود دقیقه‌ای با نام موقت «چشمان اسماعیل» را هم بازی كرده‌ام كه «كاظم راست‌گفتار» آن را ساخته و تا یك ماه دیگر به نمایش درمی‌آید.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

گزارش تصویری سریال روز حسرت                                                                         

دانلود تیتراژ سریال روز حسرت