تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به انگیزه بالای بازیکنانش گفت: با چنین شرایطی می توانیم به هدف خود که قرار گرفتن....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیکان قهرمان جام حذفی می شود

علی اصغر مدیر روستا

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به انگیزه بالای بازیکنانش گفت: با چنین شرایطی می توانیم به هدف خود که قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول در پایان فصل و قهرمانی در جام حذفی است، دست یابیم.

به نقل از مهر، علی اصغر مدیر روستا در نشست خبری باشگاه پیکان که در محل سالن کنفرانس مجموعه ورزشی ایرانخودرو برگزار شد، گفت: یکسری سوء تفاهم هایی بین مدیرعامل و من وجود داشت، که برطرف شد. روز اول با صاحب پناه دست یاری دادم و حتی به وی گفتم اگر گزینه دیگری را برای هدایت تیم در نظر گرفته اند، بدون توجه به قرارداد من بیاورند زیرا سرمربی جهت هدایت تیم نیاز به حمایت مدیرعامل دارد که ایشان هم به من اطمینان دادند که با قدرت کارم را ادامه دهم.

وی با بیان اینکه صاحب پناه در این مدت تلاش بسیاری برای حل مشکلات مالی تیم کرده است، ادامه داد: انکار نمی کنم که در بحث های اخیر درمورد تغییرات کادر فنی، مصاحبه هایی انجام دادم اما شیطنت هایی هم در گفته هایم صورت گرفت. البته در آخر تمام مصاحبه ها اعلام می کردم صاحب پناه به عنوان مدیرعامل باشگاه می تواند کادرفنی را به دلخواه خود انتخاب کند اما من تا زمانیکه هستم کارم را به نحو احسن انجام می دهم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه به غیر از بازی با سایپا، پیکان در سایر مسابقاتش در لیگ فصل جاری به حق واقعی اش که پیروزی بود، دست پیدا نکرد، اضافه کرد: تیم ما روز به روز بهتر می شود زیرا بازیکنانمان از انگیزه سرشاری برای موفقیت برخوردارند و مطمئنا با چنین شرایط می توانیم به هدف خود که قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول در پایان فصل و قهرمانی در جام حذفی است، دست یابیم.

اصغر مدیر روستا سرمربی جدید پیکان

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال با بیان قرار نیست هر تیمی که بازیکن بزرگ جذب می کند نتیجه بگیرد، تاکید کرد: ما در فصل نقل و انتقالات بر اساس معیارهای تاکتیکی خود نفرات جدید را جذب کردیم، البته تنها برای جذب یک دروازه بان و یک مهاجم هزینه زیادی انجام دادیم ولی در جذب سایر بازیکنان همانند تیم های کم بنیه لیگ عمل کردیم.

مدیر روستا در پاسخ به این سوال که چرا از نفرات جدید مانند رودباریان، حمیدی و پوراسدالله در دو بازی گذشته لیگ برتر استفاده نشد؟، گفت: آنها با شرایط آرمانی خود فاصله دارند و تا زمانیکه به وضعیت مطلوب خود نرسند، فرصت حضور در میدان را کسب نمی کنند. البته ما 27 بازیکن داریم که نمی توانستیم در 4 بازی گذشته به آنها بازی دهیم و از هفته دهم به بعد به نفرات جانشین نیاز پیدا می کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید چرا پیکان نتوانسته در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جانشین نفرات ذخیره کند، تاکید کرد: ما به جای مهدی محمدی، مارکوسی، اتحاد، مهدیزاده و آشنا بازیکنانی مانند سعید لطفی، سیدصالحی، حمید هدایتی، امیری و محمد محمدی را جذب کرده ایم که فکر می کنم سطح نفرات امسال بالاتر از بازیکنان فصل گذشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که طی مسافت طولانی تهران تا قزوین برای برگزاری مسابقات داخلی نمی تواند برای این تیم مشکل ساز شود، اظهار داشت: فکر نمی کنم این فاصله زیاد باشد زیرا اگر بخواهیم از شرق تهران به غرب تهران بیائیم، زمان بیشتری را باید صرف کنیم تا اینکه بخواهیم از اتوبان به سمت قزوین برویم. ضمن اینکه تماشاگران و امکانات آنجا برای تیم پیکان امتیاز بسیار خوبی به شمار می آید.

مدیر روستا در پایان با بیان اینکه قصد ندارد در نفرات کادر فنی تغییری ایجاد کند، گفت: ما باید برای رفع نقاط ضعف خود یک مهاجم و یک دفاع وسط خوب را به خدمت بگیریم. البته اگر مدیرعامل باشگاه بتواند نام بازیکن آسیب دیده برزیلی را هم از فهرست نفراتمان خارج کند، به نفع تیم خواهد شد.