تبیان، دستیار زندگی
بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، هم‌زمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت اعلام شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هم‌زمان با دور دوم سفر رياست جمهوري

طرح‌هاي عمراني آماده بهره‌برداري شد

محمود احمدی نژاد

بهره‌برداري از طرح‌هاي عمراني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، هم‌زمان با دور دوم سفر رياست جمهوري و هيأت دولت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد، مجتمع فرهنگي و هنري آيت الله خاتمي که با اعتبار 11 ميليارد و 800 ميليون ريالي از سال 81 مراحل احداث آن شروع شده بود، در اردکان افتتاح مي‌شود.

تالار آيت الله فاضل که از سال 83 کلنگ زني شده بود نيز در اردکان يزد آماده بهره برداري است. ميزان اعتبار اين تالار در حدود 2 ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام شده است.

گنجينه فرهنگ و هنر يزد از ديگر طرح‌هايي آماده بهره‌برداري در دوره دوم سفر رياست جمهوري است.

اين پروژه شامل نگارخانه، موزه، خوشنويسي و نمايشگاه دائمي کتاب است که با اعتباري معادل يک ميليارد و 500 ميليون ريال ساخت آن آغاز شده است.

ساخت کتابخانه بفروئيه ميبد که سال 83 با يک ميليارد و 400 ميليون ريال شروع شده بود نيز به زودي افتتاح مي‌شود. ديگر کتابخانه‌اي كه آماده بهره‌برداري است کتابخانه شهيد عطايي بهاباد است. اين طرح از سال 83 با اعتبار يک ميليارد و 300 ميليون ريال آغاز شده بود.

همچنين خانه فرهنگ و هنر دکتر اسلامي ندوشن آماده بهره‌برداري در دوره دوم سفر رياست جمهوري است. احداث اين مركز نيز از سال 83 با ميزان اعتبار 2 ميليارد ريال آغاز شده بود.