تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این كه هنوز هیچ چیز در رابطه با سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست، گفت: آنچه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خطر سقوط فوتبال به دسته دوم آسیا؟!

کفاشیان از شرایط حاکم بر فوتبال می گوید

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این كه هنوز هیچ چیز در رابطه با سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست، گفت: آنچه بن‌همام در مورد سهمیه ایران در این رقابت ها اعلام كرد كاهش نیست بلكه قطع سهمیه ایران است.

به نقل از ایسنا، علی كفاشیان که در حاشیه انتخاب ریاست هیئت فوتبال استان قم سخن می گفت، افزود: با قطع سهمیه فوتبال باشگاهی ما به بازی های دسته دوم آسیا سقوط می کند و در واقع باشگاه‌های ما به مسابقات باشگاه‌های دسته دوم آسیا كه آماتور هستند، خواهند رفت.

وی خاطرنشان كرد: مسئولان AFC اعلام كردند اگر ایران امتیاز لازم را بگیرد 4 سهمیه را خواهد گرفت، در غیر این صورت هیچ سهمیه‌ای در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نخواهد داشت.

کفاشیان رییس فدراسیون جدید فوتبال

كفاشیان با بیان این كه كارهای خود را در این خصوص انجام داده و مدارك لازم را آماده ارسال كرده‌ایم، تاکید کرد: ما امید داریم تا امتیاز لازم را كسب كنیم. البته نمایندگان كنفدراسیون آسیا برای نشست با مسئولان فدراسیون و بازدید نهایی شرایط فوتبال ایران اواخر شهریور ماه به ایران سفر می‌كنند.

وی با بیان این كه تكلیف تیم چهارم (صباباتری) برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هنوز مشخص نشده است، افزود: با حضور مسئولان AFC در ایران تكلیف تیم صباباتری نیز به طور قطع مشخص خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال كه اگر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطع شود، چه كسی پاسخگو خواهد بود؟، اظهار داشت: مراجع بالاتر باید تشخیص دهند كه چه كسی پاسخگو باشد.

کفاشیان در رابطه با حق پخش تلویزیونی مسابقات خطر نشان کرد:‌ جلسات مختلفی را با مسئولان صدا و سیما برگزار كردیم و منتظر اعلام نظر آن‌ها هستیم تا در صورت مثبت بودن پاسخ‌ آن‌ها قرارداد را منعقد كنیم.