تبیان، دستیار زندگی
بازیگردان مجموعه تلویزیونی «روز حسرت» گفت: از فشار موجود در ساخت سریال‌های مناسبی بی‌خبر بودم و نمی‌دانستم این آثار چنین با شتاب تولید می‌شوند. «مهتاب نصیرپور» در مورد همكاری خود در مجموعه تلویزیونی «روز حسرت» گفت: آقای مقدم از كسانی است كه كاره
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از فشار كاری سریال‌های مناسبتی بی‌خبر بودم

مهتاب نصیر پور ، پوریا پور سرخ در روز حسرت

بازیگردان مجموعه تلویزیونی «روز حسرت» گفت: از فشار موجود در ساخت سریال‌های مناسبی بی‌خبر بودم و نمی‌دانستم این آثار چنین با شتاب تولید می‌شوند.

«مهتاب نصیرپور» در مورد همكاری خود در مجموعه تلویزیونی «روز حسرت» گفت: آقای مقدم از كسانی است كه كارهای برجسته‌ای در تلویزیون ساخته و حضور در كنار ایشان برای من فرصتی مغتنمی بود، به‌علاوه این كه گروه بسیار خوبی با ایشان همكاری می‌كردند.

بازیگردان مجموعه تلویزیونی «روز حسرت» گفت: از فشار موجود در ساخت سریال‌های مناسبی بی‌خبر بودم و نمی‌دانستم این آثار چنین با شتاب تولید می‌شوند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر تعجیل بسیاری در كار هست و فكر می‌كنم حضور بازیگردان در كار، كمی شایان‌تر از و بیشتر به چشم می‌آید، برای این كه آقای مقدم احساس كرد كه ممكن است این تعجیل و فشار كاری باعث شود كه نتواند به كار بازیگران آنچنان كه باید بپردازد و به آنها توجه لازم را داشته باشد.

نصیرپور افزود: من در اینجا به «سیروس مقدم» كمك می‌كنم تا این بخش كار هم خوب انجام شود. البته با تمام شرایطی كه وجود دارد اینجا شرایط برای من خیلی عجیب بود، چون فكر نمی‌كردم آنقدر عجله در كار باشد. گروه واقعا با تلاش بی‌وقفه و ستایش‌برانگیزی كار می‌كنند و فشار زیادی در كار عوامل وجود دارد.

آقای مقدم از كسانی است كه كارهای برجسته‌ای در تلویزیون ساخته و حضور در كنار ایشان برای من فرصتی مغتنمی بود، به‌علاوه این كه گروه بسیار خوبی با ایشان همكاری می‌كردند.

نصیرپور گفت: این سؤال برای من مطرح است كه چرا باید برای مناسبت‌های اینگونه كه برای ما ایرانی‌ها، دارای اهمیت بالایی است و مسئولین تلویزیون هم به آن واقف هستند، برنامه‌ریزی دقیق صورت نگیرد و كار تولید اینقدر دیر شروع شود؟ ما می‌توانیم زودتر برنامه‌ریزی كنیم. راستش من از وقتی به این گروه پیوسته‌ام، هرروز شاهد مشكلات ناشی از این قضیه هستم و این سوالات برایم بی‌پاسخ مانده است.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

دانلود تیتراژ سریال روز حسرت