تبیان، دستیار زندگی
هافبك اهل مالی و مسلمان رئال مادرید حاضر نیست دستور تیم پزشكی را برای كنار گذاشتن آداب ماه مبارك رمضان ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیارا: به خاطر رئال روزه را ترك نمی‌كنم

محمد دیارا بازیکن مسلمان رئال مادرید

هافبك اهل مالی و مسلمان رئال مادرید حاضر نیست دستور تیم پزشكی را برای كنار گذاشتن آداب ماه مبارك رمضان اطاعت كند.

به نقل از فارس، روزنامه آس اسپانیا گزارش داد: محمد دیارا بازی ساز كلیدی رئال مادرید تصمیم دارد مثل هر سال در ماه مبارك رمضان روزه بگیرد؛ اما باشگاهش این اجازه را به او نمی دهد.

آس اسپانیا با تیتر محتاطانه خود نوشت: رئال مادرید مخالف روزه گرفتن دیارا در رمضان است؛ اما به نظر می رسد احساس رئال در مورد دیارا چیزی فراتر از نگرانی است چرا كه وی به خاطر رد دستور تیم پزشكی خود جریمه سنگین مالی خواهد شد و شاید موقعیت ارزشمند خود را در این تیم از دست بدهد.

محمد دیارا بازیکن مسلمان رئال مادرید

دیارا در این مورد گفت: مگر می شود به خاطر رئال مادرید روزه نگیرم؟ این وظیفه شرعی من است و برایم مهم نیست كه در ازای عمل به شریعت اسلام چه اتفاقی برایم رخ دهد.

وی  تاكید كرد: در اسپانیا مسلمانان زیادی زندگی می كنند و روزه گرفتن یك بازیكن در ماه رمضان مسئله عجیب یا تازه ای نیست و امیدوارم مقامات رئال مادرید نیز موقعیت مرا درك كنند.

همچنین گفتنی است 10 بازیکن در رقابت های امسال لالیگا روزه خواهند گرفت که عبارتند از: کیتا، یایاتوره و آبیدال (بارسلونا)، کانوته و کونه (سویا)، شجاعی و نکونام (اوساسونا)، دیارا (رئال مادرید) و مدون جانسین (وایادولید)، این در حالی است که سران باشگاه مادریدی برنامه های خاصی برای دیارا ترتیب و رژیم غذایی او را تحت کنترل قرار داده اند.