تبیان، دستیار زندگی
با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در مدارس کشور به منظور جذاب تر و آسان تر نمودن آموزش دروس برای دانش آموزان، در کلاس، واحد آموزش موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در نظر دارد دروس کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی را در قالب طرح درس هایی برای معلمان عزیز در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی طرح درس ها

وقتی کودک دانش آموز می شود

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در مدارس کشور به منظور جذاب تر و آسان تر نمودن آموزش دروس برای دانش آموزان، در کلاس، واحد آموزش موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در نظر دارد دروس کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی را در قالب طرح درس هایی برای معلمان عزیز در اختیار قرار دهد.

به این ترتیب، روش تدریس دروسی که ممکن است برای دانش آموز سخت و غیر قابل فهم باشد، توسط مدلسازی ها، بازی ها و فعالیت هایی که بدین منظور طراحی شده اند، به شیوه ای شیرین و جذاب برای دانش آموزان، در اختیار معلمان زحمتکش قرار خواهد گرفت.

با استفاده از این ابزارها دروس به صورت مفهومی و پایه ای در ذهن دانش آموز نقش خواهد بست و محیط کلاس را برای آن ها جذاب خواهد نمود. و کلاس را به سمت دانش آموز محوری سوق خواهد داد.

این سلسله مباحث طرح درس در حال حاضر فقط برای نوبت اول مقطع راهنمایی به زودی روی سایت مدرسه اینترنتی قابل استفاده خواهد بود. منتظر خبر بعدی باشید!

امید است بتوانیم گام مؤثری در خدمت به آموزش کشور و معلمان و دانش آموزان برداریم.