تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تربیت بدنی ایران وجود هرگونه تبعیض و تفاوت بین ورزشکاران سالم و معلول کشورمان را رد کرد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بین ورزشکاران تبعیض قائل نشده ایم

محمد علی آبادی

رئیس سازمان تربیت بدنی ایران وجود هرگونه تبعیض و تفاوت بین ورزشکاران سالم و معلول کشورمان را رد کرد.

محمد علی آبادی پس از عنوان نایب قهرمانی سعید رحمتی و علی محمدیاری در مسابقات پارالمپیک 2008 پکن در گفتگو با مهر گفت: از نزدیک شاهد مبارزه نمایندگان کشورمان بودم. عملکرد سعید رحمتی و علی محمدیاری و دست یابی آنها به مدال نقره این رقابت ها بسیار ارزشمند و حتی فراتر از حد انتظار بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مسئولان ورزش کشور بین ورزشکاران سالم و معلول تفاوت قائل می شوند، اظهارداشت: به جرات می گویم طی 3 سال گذشته همپای ورزش افراد سالم برای ورزش معلولان فعالیت کردم و حتی در زمینه زیر ساخت ها و امکانات ورزشی همواره  ورزشکاران معلول  را مد نظر قرار داده ایم.

رئیس سازمان تربیت بدنی ایران همچنین به وعده خود در مورد مدال آوران پارالمپیک 2008 پکن اشاره و تصریح کرد: همان طور که از قبل وعده داده بودم  به ورزشکارانی که در جریان مسابقات پارالمپیک موفق به کسب مدال شوند، هدایای نقدی اهدا می شود. این هدایا در پای سکو تقدیم مدال آوران می شود ضمن اینکه پاداش آنها به قوت خود باقی خواهد ماند.

علی آبادی در پایان گفت: امیدوارم کاروان پارالمپیک ایران در سیزدهمین دوره این مسابقات به نتایج مطلوبی دست یابد. البته در این راه به دعای خیر مردم نیاز داریم.