تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی،‌ معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار كتاب‌های داستانی با موضوع انقلاب اسلامی در استان‌های مختلف كشور حمایت می‌كند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به مناسبت سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي

كتاب‌هاي داستان با موضوع انقلاب اسلامي حمايت مي‌شوند

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به مناسبت سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي،‌ معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از انتشار كتاب‌هاي داستاني با موضوع انقلاب اسلامي در استان‌هاي مختلف كشور حمايت مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در نظر دارد به مناسبت نكوداشت سي‌امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران و در راستاي حمايت از فعاليت‌هاي فرهنگي در تمام استان‌ها، از چاپ و انتشار كتاب‌هاي داستان با موضوع انقلاب اسلامي حمايت كند.

اين معاونت به همين منظور طي نامه‌اي به تمام مديران كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان‌ها، از آنان خواسته است در صورت تمايل به همكاري در اين زمينه مراتب را به معاونت امور فرهنگي اعلام كنند تا نسبت به امضاي تفاهم‌نامه براي حمايت از چاپ كتاب‌هاي برگزيده آن استان اقدام شود.

همچنين در اين برنامه شرايط حمايت معاونت امور فرهنگي و چگونگي پرداخت هزينه‌هاي چاپ و انتشار هر عنوان كتاب در استان اعلام شده است.

بنا بر اين گزارش تعداد عناوين كتاب‌هاي مورد حمايت هر استان از سوي معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با توجه به گروه‌بندي صورت گرفته (استان الف)، (استان ب)، (استان ج) به ترتيب حداكثر چهار، سه و دو عنوان خواهد بود.

اين گزارش حاكي است اين طرح تا پايان سال جاري از سوي معاونت فرهنگي و با همكاري ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان‌ها انجام و آثار برگزيده استان‌ها منتشر خواهد شد. داوري و انتخاب كتاب‌هاي برگزيده به عهده ادارات استاني است.