تبیان، دستیار زندگی
‌نمایشگاه و مسابقه سراسری عكس «ركعتی عشق» به مناسبت ماه مبارك رمضان و باهدف تشویق و حمایت از آفرینش‌های هنرمندان عكاس كه ذوق،‌ تجربه و هنر خود را صرف ثبت لحظه‌های نورانی كرده و در راستای ترویج فرهنگ نماز، نیایش و عبادت می كوشند برگزار می‌شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عكس‌هاي برگزيده مسابقه «ركعتي عشق» كتاب مي‌شود

عكس‌های برگزیده مسابقه «ركعتی عشق»

‌نمايشگاه و مسابقه سراسري عكس «ركعتي عشق» به مناسبت ماه مبارك رمضان و باهدف تشويق و حمايت از آفرينش‌هاي هنرمندان عكاس كه ذوق،‌ تجربه و هنر خود را صرف ثبت لحظه‌هاي نوراني كرده و در راستاي ترويج فرهنگ نماز، نيايش و عبادت مي كوشند برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران مهدي توكليان، دبير اين مسابقه گفت: آثاري در اين نمايشگاه پذيرفته مي‌شوند كه با موضوع‌ها و مضامين مرتبط با جلوه‌هاي مختلف نيايش، راز و نياز با معبود، عبادت و نماز و لحظه‌هاي روحاني در زندگي فردي و اجتماعي تهيه شده باشند.

مشاور رئيس و مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران آخرين مهلت دريافت آثار را 30 مهرماه 87، انتخاب و داوري آثار را آبان ماه و نمايشگاه 200 عكس‌ برگزيده را پس از اهداي جوايز در نگارخانه‌ها و گالري‌هاي وابسته به اين سازمان اعلام كرد.

وي افزود: محدوديتي از لحاظ تعداد و نوع آثار وجود ندارد و هر متقاضي مي‌بايست آثار خود را به صورت ديجيتال يا آنالوگ ارسال كند. همچنين به 10 عكاس برتر جوايزي به ارزش 5 ميليون ريال اهدا مي‌شود و براي امتياز نمايش و چاپ آثار در كتاب و انتشارات مربوط به نمايشگاه به هر يك از آثار منتخب يك ميليون ريال پرداخت مي‌شود، همچنين به ‌3 عكاس شايسته نيز 2 ميليون ريال اهدا مي‌شود.

نمايشگاه و مسابقه سراسري «ركعتي عشق» به همت اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و با مشاركت مديريت هنرهاي تجسمي اين سازمان، خانه عكاسان ايران و موسسه پژوهشي فرهنگ انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.

متقاضيان مي‌توانند آثار خود را به نشاني خيابان شهيد مطهري، بعد از تقاطع سهروردي، شماره 53، روابط عمومي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ارسال كنند.