تبیان، دستیار زندگی
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همكاری فرهنگسرای قرآن نیمه ماه رمضان از قاریان، حافظان، مفسران و مترجمان پیشكسوت تجلیل می‌كند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهرداري از پيشكسوتان قرآني تجليل مي‌كند

شهرداری از پیشكسوتان قرآنی تجلیل می‌كند

سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با همكاري فرهنگسراي قرآن نيمه ماه رمضان از قاريان، حافظان، مفسران و مترجمان پيشكسوت تجليل مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين مراسم 26 شهريور‌ماه و با حضور قاريان برجسته بين‌المللي و مسوولان شهرداري تهران برگزار خواهد شد. در اين مراسم از يك بانوي قاري نيز تجليل به عمل خواهد آمد.

فرهنگسراي قرآن همچنين در آستانه ماه مبارك رمضان و با توجه به سرانه اندك كتابخواني با شرايط ويژه اقدام به عضوگيري براي كتابخانه هفت‌چنار مي‌كند. بر اساس اين شرايط كودكان و نوجوانان مي‌توانند با عضويت در كتابخانه علاوه بر امانت كتاب از اينترنت نيز بهره‌مند شوند.

كتابخانه هفت‌چنار بيش از پنج هزار جلد كتاب براي گروه سني كودك و نوجوان دارد. اين فرهنگسرا همچنين آثار منتخب مسابقات كشوري عكس سواد آموزي را در نگارخانه هدي به نمايش گذاشته‌است.

در اين نمايشگاه آثاري از محمدمحمدزاده، سيد‌محمد فاطمي، سيدحسن نصرالهي، حسن نوري، محمد شرفي، منصوره معتمدي، سارا ساساني و نسرين شاه‌محمدي به نمايش در آمده‌است.