تبیان، دستیار زندگی
ی گیرم! به آقای دادكان گفتم نظرم عوض نمی شود! هاشمیان اكنون یك بازیكن عادی نیست و به عنوان یك بازیكن بزرگ باید به او احترام گذاشت. حالا چه به تیم ملی بیاید و چه نیاید... اما ما امیدواریم روزی برسد كه او برای تیم ملی بازی كند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان: روبه روی منچستر قرار می گیرم!

به آقای دادكان گفتم نظرم عوض نمی شود!


هاشمیان اكنون یك بازیكن عادی نیست و به عنوان یك بازیكن بزرگ باید به او احترام گذاشت. حالا چه به تیم ملی بیاید و چه نیاید... اما ما امیدواریم روزی برسد كه او برای تیم ملی بازی كند.

آقا وحید، چه خبر؟

تیم بایرن در اردو بود و پس از پایان اردو به مونیخ بازگشتیم، من هم در این اردو خوب كار كردم اما در آخرین بازی دوستانه از ناحیه كشاله پا دچار گرفتگی عضله شدم.

در حال حاضر در چه وضعیتی هستید؟

گرفتگی پایم خیلی شدید نیست، در این چند روز آمپول زدم و باید در تمرینات به صورت سبك كار كنم.

نظرتان در مورد اردوی بایرن چیست؟

تمریناتمان سخت بود و روزی 3 نوبت تمرین می كردیم. هر روز حدود 45 دقیقه می دویدیم و از ساعت 30/10 دقیقه تمریناتمان شروع می شد و در دو نوبت تمرین بعدازظهر كارهای قدرتی و تاكتیكی انجام می دادیم.

با چهار گل هم یكی از بهترینهای بایرن بودید؟

بازیهای دوستانه برای آماده شدن بدنهاست و ما قبل از آن بازی دو نوبت تمرین كرده بودیم اما با توجه به خستگی باز هم خوب كار كردم و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

فلیكس ماگات هم از شما خیلی تعریف كرد.

بله، او بعد از زدن چهار گل گفت: برو استراحت كن، دیگركافی است اما بعد از مصدومیتم، ماگات خیلی ناراحت شد و اجازه نمی دهد تا تمرینات سنگین انجام دهم.

عملكرد رقبایتان چطور است؟

آنها خوب هستند، ماكای، سانتاكروز و... ما 5 مهاجم داریم و همه خوب هستند. در یك تیم  خوب بایرن، بازیكنان همه خوب هستند و رقابت هم بسیار سخت تر است.

گویا قصد دارید به آمریكا بروید؟

بله، یك بازی دوستانه دیگر انجام می دهیم و سپس اردویی در آمریكا خواهیم داشت و در آنجا با منچستر یونایتد بازی خواهیم كرد. فكر می كنم این اردو 6 روزه باشد و بعد از آن هم اردویی در بن برگزار خواهیم كرد.

گفته می شود آقای دادكان با شما برای بازگشت به تیم ملی مذاكره كرده اند؟

ما ملاقاتی با هم نداشتیم اما با هم خیلی كوتاه تلفنی صحبت كردیم به ایشان گفتم نظرم عوض نمی شود و به دادكان هم گفتم كه نمی آیم.