تبیان، دستیار زندگی
نام او رایمن نیست ساعت 45/20 دیشب هواپیمایی كه بعداظهر دیروز از هامبورگ به سوی تهران پرواز كرده در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست در این هواپیما یك مرد موبور و چشم آبی هم حضور داشت كه گفته می شود یك مربی آلمانی است و برای مذاك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مربی آلمانی پرسپولیس به تهران آمد

نام او رایمن نیست

ساعت 45/20 دیشب هواپیمایی كه بعداظهر دیروز از هامبورگ به سوی تهران پرواز كرده در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست در این هواپیما یك مرد موبور و چشم آبی هم حضور داشت كه گفته می شود یك مربی آلمانی است و برای مذاكره باعلی پروین و دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس به تهران آمده است.

قبلاً می گفتند ویلی رایمن به ایران می آید اما برنامه سفر این مربی به تعویق افتاده و رایمن احتمالاً طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته به تهران می آید.

اما این مربی كه به تهران آمده ، ظاهراً 6 سال برای محبوب ترین و بهترین تیم آلمان یعنی بایرن مونیخ بازی كرده و سابقه مربیگری در تیم های نورنبرگ، كایزرسلاترن و برلین را دارد و گفته می شود این مربی 3 سال هم در یك كشور آفریقایی مربیگری كرده و هر سه سال به عنوان قهرمانی رسیده است.

این مربی آلمانی كه مسئولان پرسپولیس از ذكر نامش خودداری می كنند ، به محض ورود به تهران در هتل آزادی اقامت كرده و امروز با علی پروین و دیگر اعضای كمیته فنی پرسپولیس به طور رسمی مذاكره می كند.

شنیده های ما حكایت از آن دارد، مسئولان باشگاه پرسپولیس از این مربی آلمانی خواستند تا تمامی مدارك خود را به تهران بیاورد و در جلسه مطبوعاتی كه قرار است ترتیب داده شود، برای اطلاع خبرنگاران در اختیار آنها قرار دهد.

گفته می شود این مربی 52 ساله است. همچنین شنیده می شود یك مربی آلمانی دیگر هم روز پنجشنبه وارد تهران می شود تا با مسئولان باشگاه پرسپولیس به مذاكره بنشیند.

این مربی كه سابقه كار در تیم های مونشن گلادباخ و كایزرسلاترن را هم دارد اخیراً در یك تیم سوئیسی به عنوان مدیرفنی مشغول به كار بوده است.

قرار است مسئولان تیم پرسپولیس بعد از مذاكره با این سه مربی و جمع بندی این مذاكرات تصمیم نهایی خود را گرفته و مربی پرسپولیس را انتخاب كنند.