تبیان، دستیار زندگی
uot; گزارش ناظر و داور بازی رفت را برایمان خواندند و ما هم از استقلال و خودمان دفاع كردیم اما ما هم از مدیران اجرایی مسابقه شاكی هستیم. كمیته انضباطی 3 روز به استقلال وقت داد تا مدارك لازم را جمع كند و تحویل فدراسیون بدهد.&qu...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلالی ها در فدراسیون طلبكار شدند

" گزارش ناظر و داور بازی رفت را برایمان خواندند و ما هم از استقلال و خودمان دفاع كردیم اما ما هم از مدیران اجرایی مسابقه شاكی هستیم. كمیته انضباطی 3 روز به استقلال وقت داد تا مدارك لازم را جمع كند و تحویل فدراسیون بدهد." این حرف های كامران منزوی معاون ورزشی استقلال است كه بعد از جلسه كمیته انضباطی گفت.

باشگاه استقلال قصد دارد شكایتی را تنظیم كند و تحویل فدراسیون دهد. در جلسه گذشته كمیته انضباطی قرار بود امیر قلعه نوعی هم حاضرشود كه گویا به دلیل مسافرت، نتوانست در كمیته انضباطی فدراسیون حضور یابد. حالا كمیته انضباطی باید به زودی در مورد وقایع اصفهان تصمیم گیری كند اما باید به شكایت استقلالی ها هم رسیدگی شود.

دیروز یك منبع موثق از محرومیت احتمالی قلعه نوعی و2 بازیكن استقلال خبر داد ضمن اینكه گفته می شود باشگاه استقلال با جریمه نقدی هم مواجه خواهد شد اما احتمالاً كمیته انضباطی طی روزهای آتی عوامل آشوب ساز در ورزشگاه نقش جهان را هم فرا می خواند تا در مورد آنها تصمیم گیری كند.