تبیان، دستیار زندگی
رادیو اینترنتی ایران صدا ـ وابسته به سازمان صدا و سیما ـ نسخه صوتی دیوان حضرت امام(ره) را در نمایشگاه قرآن عرضه كرده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسخه صوتي ديوان حضرت امام‌(ره) در نمايشگاه قرآن عرضه شد

نسخه صوتی دیوان حضرت امام‌(ره)

راديو اينترنتي ايران صدا ـ وابسته به سازمان صدا و سيما ـ نسخه صوتي ديوان حضرت امام(ره) را در نمايشگاه قرآن عرضه كرده است.

مدير سايت ايران صدا در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اظهار داشت: نسخه صوتي تمامي كتابهاي تفسير شيعه با صداي مفسران و همچنين ديوان حضرت امام‌(ره)، در ايام برگزاري نمايشگاه قرآن از طريق سايت ايران صدا عرضه مي شود.

شاملو در ادامه افزود: شبكه راديويي ايران صدا از ابتداي شروع فعاليت خود تا كنون بخش اعظمي از آثار موجود در آرشيو سازمان صدا و سيما را به صورت كتاب گويا در اختيار مخاطبان قرار داده است.

وي گفت: به زودي كتابهاي فاخر ايراني مانند شاهنامه فردوسي، داستان‌هاي آييني و قصص انبيا كه به قلم نويسندگان شاخص ايراني نوشته شده است نيز به صورت كتاب گويا در اين سايت ارائه خواهد شد.

مدير سايت ايران صدا همچنين تاكيد كرد: در حال حاضر از سوي سازمان صدا و سيما گفت‌وگوهايي با مسئولان وزارت ارشاد به منظور كسب حقوق معنوي انتشار نسخه صوتي كتا‌ب در حال انجام است كه اميد داريم تا زمان برگزاري جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال در مهرماه به نتيجه برسد.