تبیان، دستیار زندگی
سمت مشاور ورزشی مجلس منصوب شد طی حكمی از سوی ابوالفتح نیكنام رییس سازمان اداری مجلس شورای اسلامی، رحیم جدی به سمت مشاور ورزشی مجلس منصوب شد. در حكم رییس سازمان اداری مجلس شورای اسلامی آمده است،  بنا به تجربیات ارزنده ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحیم جدی به سمت مشاور ورزشی مجلس منصوب شد


طی حكمی از سوی ابوالفتح نیكنام رییس سازمان اداری مجلس شورای اسلامی، رحیم جدی به سمت مشاور ورزشی مجلس منصوب شد.

در حكم رییس سازمان اداری مجلس شورای اسلامی آمده است،  بنا به تجربیات ارزنده جنابعالی در میادین داخلی و بین‌المللی و در راستای هماهنگی و توسعه امر ورزش در مجلس، امید است با استفاده از كارشناسان مجرب بتوانید در اعتلای ورزش در مجلس نیز موفق باشید.

بر اساس این گزارش؛ طبق تصویب كارپردازی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، رحیم جدی رییس هیات كشتی استان تهران و داور ممتاز بین‌المللی كشتی به عنوان مشاور ورزشی مجلس منصوب شد.

گفتنی است، كلیه امور ورزشی مجلس با مسوولیت مشاور ورزشی انجام می‌شود.

:

محمود مشحون

سطح بسكتبال ایران را نباید فراموش كنیم


محمود مشحون گفت: حتی با وجود به تعویق افتادن رقابت‌های سوپر لیگ بسكتبال زمان نقل و انتقال بازیكنان تمدید نخواهد شد.

رییس فدراسیون بسكتبال  با تاكید بر مطلب فوق اظهار داشت: پس از به تعویق افتادن رقابت‌های سوپر لیگ به علت تداخل با رقابت‌های تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، در چند روز اخیر اخباری مبنی بر احتمال تمدید زمان نقل و انتقالات بازیكنان بسكتبال مطرح شد كه به شخصه اعلام می‌كنم این تاریخ به پایان رسیده و دیگر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی افزود: یكی از دلایلی كه باعث به تاخیر افتادن رقابت‌های سوپر لیگ بسكتبال شد، جلوگیری از عدم تعطیلی مسابقات سوپر لیگ بود، با توجه به برگزاری رقابت‌های مردان غرب آسیا و امیدهای آسیا در تهران به احتمال فراوان مجبور می‌شدیم رقابت‌های سوپر لیگ را مدتی تعطیل كنیم. ضمن اینكه تعدادی از باشگاه‌ها نیز بازیكنانی را در تیم‌های ملی داشتند كه در صورت نبود آنها نمی‌توانستند با قدرت در مسابقات سوپر لیگ حضور یابند.

مشحون همچنین با اشاره به وضعیت تیم ملی بسكتبال بزرگسالان و اردوی این تیم در صربستان تصریح كرد: هدف ما از برگزاری این اردو بالا بردن آمادگی ملی‌پوشان برای حضوری شایسته در رقابت‌های غرب آسیا بود. قبول دارم كه بازی كردن با تیم‌های پایین‌تر از تیم ملی (به لحاظ فنی) نمی‌تواند برای بازیكنان ما مفید باشد اما باید سطح بسكتبال ایران را نیز درنظر گرفت. با این حال باید تا بازگشت تیم ملی از اردوی صربستان صبر كرد و وضعیت تیم ملی را از زبان همراهان و مربیان تیم نیز جویا شود.

رییس فدراسیون بسكتبال افزود: ما ابتدا باید جایگاه بسكتبال خود را ارتقا دهیم و بعد انتظار داشته باشیم تا با تیم‌های بزرگ دیدارهای تداركاتی را برگزار كنیم. این موضوع نه تنها در بسكتبال بلكه در تمام رشته‌های دیگر نیز صادق است.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت محل برگزاری رقابت‌های مردان غرب آسیا و حضور تیم‌های میهمان ، گفت: بازسازی سالن بسكتبال آزادی مراحل پایانی خود را طی می‌كند ضمن این كه در تلاش هستیم تا شرایط بسیار مناسبی را برای تیم‌های میهمان فراهم كنیم.

تیم هندبال منتخب جهان با درخشش كمیلی از سد اسپانیا گذشت

احسان كمیلی نظر اكثر كشورهای جهان را به خود جلب كرد

تیم هندبال منتخب جهان كه احسان كمیلی نماینده‌ی كشورمان در آن حضور دارد، روز گذشته در مقابل تیم ملی هندبال جوانان اسپانیا قرار گرفت و در پایان این بازی، تیم منتخب هندبال جهان توانست با نتیجه‌ی 24 بر 21 از سد حریف خود عبور كند.

احسان كمیلی هندبالیست خوب تیم سپاهان كه مدتی پیش برای حضور در تیم منتخب جهان، تهران را به مقصد رم پایتخت ایتالیا ترك كرده بود، پس از پایان دیدار تیم منتخب هندبال جهان و تیم ملی هندبال جوانان اسپانیا به عنوان ستاره‌ی این بازی انتخاب شد.

كمیلی در تیم منتخب هندبال جهان، تا كنون چند دیدار را علاوه بر اسپانیا در برابر تیم‌های ملی هندبال كرواسی و آلمان نیز انجام داده است، كه پس از پایان آن دیدارها، به دلیل ارایه‌ی بازی‌های زیبا، پیشنهادات مختلفی را برای حضور در تیم‌های هندبال باشگاهی این كشورها دارد.

140سهمیه حج عمره در اختیار فدراسیون كشتی قرار گرفت

با همكاری سازمان حج و زیارت تعداد 140 سهمیه سفر حج عمره مفرده در اختیار دست اندركاران ورزش كشتی قرار گرفت.

فدراسیون كشتی نیز این سهمیه را به قهرمانان، پیشكسوتان، داوران و مربیان زحمت كش كشتی اختصاص خواهد داد.

گفتنی است، این گروه پس از رقابت‌های المپیك آتن، روز 22 شهریورماه از طریق پرواز سعودی عازم مدینه منوره خواهند شد.