تبیان، دستیار زندگی
این نمایشگاه به همت تبیان دفتر قم و با همکاری مراکز معتبرنرم افزاری و قرانی از جمله مرکز تحقیقات کامپیوتری نور ، مر کز فرهنگ و معارف قرآن ، دانشکده مجازی علوم حدیث و رادیو معارف از روز اول ماه مبارک رمضان کار خود را شروع کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به همت تبیان دفتر قم:

شروع برگزاری نمایشگاه نرم افزاری قرآن کریم

شروع برگزاری نمایشگاه نرم افزاری قران کریم در قم

این نمایشگاه به همت تبیان دفتر قم و با همکاری مراکز معتبرنرم افزاری و قرانی از جمله مرکز تحقیقات کامپیوتری نور ، مر کز فرهنگ و معارف قرآن ، دانشکده مجازی علوم حدیث و رادیو معارف از روز اول ماه مبارک رمضان کار خود را شروع کرد.

شروع برگزاری نمایشگاه نرم افزاری قران کریم در قم      شروع برگزاری نمایشگاه نرم افزاری قران کریم در قم

در پرتو عنایات الهی، «نمایشگاه نرم افزاری قرآن کریم» در حوزه نرم افزارها و پایگاه های الکترونیکی علوم قرآنی با هدف توجه به نیاز های قرآنی در بزرگترین پایگاه تولید نرم افزاری کشور شهر مقدس قم در حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها ) آغاز به کار نمود.

شروع برگزاری نمایشگاه نرم افزاری قران کریم در قم      شروع برگزاری نمایشگاه نرم افزاری قران کریم در قم

این نمایشگاه به همت تبیان دفتر قم و با همکاری مراکز معتبر نرم افزاری و قرآنی از جمله مرکز تحقیقات کامپیوتری نور، مر کز فرهنگ و معارف قرآن، دانشکده مجازی علوم حدیث و رادیو معارف راه اندازی شده است.

این نمایشگاه که از روز اول با استقبال گسترده علاقمندان و زائران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) مواجه شده است، هر روز از ساعت 10 صبح تا 22:30 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

روابط عمومی دفتر تبیان قم