تبیان، دستیار زندگی
ان از استقلال گرفتند كسب مقام قهرمانی رقابتهای جام حذفی را به تیم سپاهان و مردم خونگرم اصفهان تبریك می گویم. امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان مطلب فوق افزود : سپاهان بر خلاف بازی های قبلی خود دردیدار فین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

:

امیر قلعه نوعی

قهرمانی را در اصفهان از استقلال گرفتند

كسب مقام قهرمانی رقابتهای جام حذفی را به تیم سپاهان و مردم خونگرم اصفهان تبریك می گویم.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان مطلب فوق افزود : سپاهان بر خلاف بازی های قبلی خود دردیدار فینال در زمین خودی تجمع كرده بود و قصد داشت تا از ضد حملات به نتیجه برسد كه اینچنین هم شد. ضمن اینكه تا قبل از دریافت گل اول ما بر بازی تسلط داشتیم و به ثمر رسیدن چندین موقعیت بسیار خوب از جمله پنالتی یدالله اكبری و نیز ضربه سر عنایتی نیز می توانست روند بازی را به سود ما تغییر دهد كه اینچنین نشد و درنیمه دوم هم موقعیتهای مناسبی از دست رفت كه هر كدام می توانست نتیجه را به شكلی دیگر رقم بزند.

قلعه نوعی افزود : استقلال در بازی برگشت بسیار بد شانس بود و من به خاطر از دست دادن جام قهرمانی از تمام هواداران استقلال عذرخواهی می كنم و اعتراف می كنم كه روز چهارشنبه شرمنده عزیزانی شدم كه در هوای گرم و از ساعتها قبل در ورزشگاه حاضر شده بودند و نتوانستند باشادمانی ورزشگاه راترك كنند.

وی ادامه داد : با این وجود تماشاگران یك لحظه از تشویق ما غافل نشدند و نشان دادند تاچه اندازه به تیم محبوب خود علاقه دارند. زمانی كه من استقلال را تحویل گرفتم این تیم تنها 300 تماشاگر در بازی آخر خود مقابل فجر سپاسی داشت و حالا خوشحالم كه بیش از 90 هزار تماشاگر روز جمعه به تشویق استقلال پرداختند.

سرمربی استقلال خاطر نشان كرد : علاقه مندان به فوتبال می دانند كه این هم جزیی از فوتبال است و ما در حالی كه بیش از 15 موقعیت گل داشتیم نتوانستیم از این فرصت ها استفاده لازم را ببریم و در نهایت شكست خوردیم كه من در این جا دارد از زحمات تمام بازیكنان كه باتلاش زیاد سعی در شاد كردن دل مردم داشتند قدردانی كنم.

قلعه نوعی تصریح كرد : من در مجموع دو دیدار رفت وبرگشت فینال جام حذفی بیش از 150 دقیقه كنار بازیكنانم نبودم و نتوانستم آنگونه كه باید و شاید آنها را در زمین هدایت كنم ضمن اینكه با مشكلاتی كه در اصفهان برای ما پیش آوردند وضعیت تیم ما را بهم ریختند. با این وجود ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و چندین بازیكن خود را از دست دادیم و در كنار آن نیز چندین جوان گمنام را به فوتبال ایران معرفی كردیم كه همین جوانان من را به اینده امیدوار كردند و اعتقاد دارم آینده استقلال بسیار روشن است. ضمن اینكه نیاز است تیمهایی مثل استقلال وپرسپولیس از سوی دولت حمایت شوند تا كمتر دغدغه های مالی داشته باشند و بتوانند در افتخارات فوتبال ایران نقش پررنگ تری ایفا كنند.

سرمربی استقلال در مورد بازیكنان فصل آینده استقلال نیز گفت : نیكبخت واحدی ، خضیراوی ، سبو شهبازیان و خسرو حیدری و جباری از فصل آینده می توانند برای استقلال بازی كنند ضمن اینكه سیاوش اكبرپور نیز به جمع ما اضافه شده و احتمال دارد یكی دو گزینه دیگر نیز انتخاب شوند.

:

فرهاد كاظمی

احتمال ماندنم در سپاهان بسیار كم است


هردوبازی رفت و برگشت فینال جام حذفی بسیار جذاب و دیدنی بود و بازیكنان سپاهان موفق شدند با كسب عنوان قهرمانی مزد زحمات خود را بگیرند.

فرهاد كاظمی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق افزود : استقلال از بازیكنان و كادر فنی خوب و ارزشمندی سود می برد و آنها در بازی روز چهارشنبه از حمایت بی دریغ تماشاگران خودی نیز بهره مند بودند اما در نهایت بازیكنان ما توانستند بااجرای فرامین تاكتیكی پیروزی را برای سپاهان به ارمغان بیاورند.

كاظمی ادامه داد : دراین بازی ما قصد داشتیم راه نفوذ استقلالی ها را از دو جناح بگیریم كه با اینكار از فشار حملات آنها كاسته شد و با تغییر سیستم موفق شدیم در ضد حملات به گل برسیم و پیروزی را از آن خود كنیم. ضمن اینكه كمیل سوسكو در مسابقه های جام حذفی چهره بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و در قهرمانی ما نقش موثری داشت.

وی در مورد وضعیت تماشاگران سپاهان در بازی رفت و توهین هایی كه به بازیكنان استقلال شد، اظهار داشت : من بارها از تماشاگران خواستم كه با شعارهای خود موجبات نگرانی مربیان و بازیكنان را فراهم نیاورید زیرا من اعتقاد دارم باید مردانه مبارزه كرد و در میدان مسابقه به پیروزی رسید. ضمن اینكه همین هواداران تا هفته 15 لیگ بواسطه نتایج سپاهان با من نیز مشكل داشتند.

كاظمی در مورد تیم آینده خود خاطر نشان كرد : به احتمال زیاد در اصفهان نخواهم ماند اما به آقای ساكت گفته ام كه اگر بخواهم در شهرستان مربیگری كنم اولویت اول من سپاهان خواهد بود. من اعتقاد دارم در محیطی كه كار می كنم باید به كارم اعتقاد داشته باشند درغیر اینصورت ادامه همكاری بسیار دشوار خواهد بود. در عین حال دوست دارم تا كار خود را در تهران ادامه دهم و در كنار خانواده ام باشم و در جلسه ای كه روز شنبه برگزار می شود این مساله مشخص خواهد شد.

وی در مورد بازیكنان جدید سپاهان گفت : عباس آقایی و مهدی رحمتی بازیكنان جدید سپاهان هستند ضمن اینكه ادموند بزیك هم با بهبودی مصدومیتش از این فصل می تواند سپاهان را همراهی كند.

كاظمی در پایان گفت: من در اینجا جا دارد تا از جامعه داوری هم تشكر و هم عذرخواهی نمایم كه بعد از 17 سال فعالیت برخی مسایل در این فصل در مورد كار این عزیزان پیش آمد و امیدوارم همه در كنار هم بتوانیم در جهت رشد این فوتبال به نتایج درخشانی برسیم.