تبیان، دستیار زندگی
طراح صحنه و لباس فیلم سینمایی "بی‌پولی" این فیلم حمید نعمت‌الله را بهترین کار خود در مقام طراح صحنه و لباس و بهترین اثر فیلمساز توصیف کرد. کیوان مقدم درباره همکاری با نعمت‌الله در "بی‌پولی" گفت: بسیار مایل بودم با نوع کار نعمت‌الله آشنا شوم و از همین رو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"بی‌پولی" بهترین فیلم من و نعمت‌الله است

لیلا حاتمی و بهرام رادان در بی پولی

طراح صحنه و لباس فیلم سینمایی "بی‌پولی" این فیلم حمید نعمت‌الله را بهترین کار خود در مقام طراح صحنه و لباس و بهترین اثر فیلمساز توصیف کرد.

کیوان مقدم درباره همکاری با نعمت‌الله در "بی‌پولی" گفت: بسیار مایل بودم با نوع کار نعمت‌الله آشنا شوم و از همین رو همکاری ما در "بی‌پولی" شکل گرفت. قصه و فضای این فیلم با "بوتیک" کاملا  تفاوت است و طراحی‌ها و فضاسازی آن نیز نکاتی تازه داشت.

وی در مورد تفاوت‌های این کار در زمینه طراحی گفت: هر کاری طراحی خاص خود را می‌طلبد و اساساً طراحی در اختیار فیلمنامه است. با توجه به فیلمنامه "بی‌پولی" به نوع متفاوت کار رسیدم که بر اساس آن می‌توانم بگویم این فیلم بهترین کار من و نعمت‌الله به شمار می‌رود.

بسیار مایل بودم با نوع کار نعمت‌الله آشنا شوم و از همین رو همکاری ما در "بی‌پولی" شکل گرفت. قصه و فضای این فیلم با "بوتیک" کاملا ًمتفاوت است و طراحی‌ها و فضاسازی آن نیز نکاتی تازه داشت.

مقدم در ادامه درباره همکاری با ابراهیم حاتمی‌کیا در "دعوت" نیز گفت: این فیلم نخستین همکاری من و حاتمی‌کیا بود که از نتیجه آن نیز بسیار راضی هستم . فضای این فیلم تفاوتی بسیار زیاد با آنچه دارد که تاکنون به عنوان سینمای حاتمی‌کیا در اذهان مخاطبان ثبت شده است.

این سینماگر در مورد ویژگی‌های طراحی صحنه و لباس در "دعوت" افزود: در این فیلم اغلب صحنه‌های داخلی دکور بودند. همچنین یک ساختمان پزشکان در فیلم بود که آن را به صورت کامل در یک ساختمان خالی ساختیم.

این طراح جوان که با فیلمسازانی چون مسعود کیمیایی، تهمینه میلانی، اصغر فرهادی و فریدون جیرانی همکاری کرده، این روزها فیلم سینمایی "حقیقت گمشده" به کارگردانی محمد احمدی را روی پرده دارد.

منبع : مهر

مطالب مرتبط :

عکس‌های فیلم «بی پولی»

اولین عكس‌ها و آخرین خبرها از «بی‌پولی» حمید نعمت‌الله