تبیان، دستیار زندگی
کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری کشورمان حسین رضازاده را به عنوان مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی ایران انتخاب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضازاده سرمربی تیم ملی وزنه برداری شد

وداع رضازاده با دنیای قهرمانی

کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری کشورمان حسین رضازاده را به عنوان مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران انتخاب کردند.

به نقل از مهر، نشست کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری کشورمان صبح امروز (شنبه) با حضور اعضا و رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در محل فدراسیون تشکیل شد که طی آن کمیته فنی فدراسیون اعضای کادر فنی تیمهای ملی وزنه برداری در رده های مختلف را مشخص ومعرفی کرد.

بنابراین گزارش، اسامی کادرفنی تیمهای ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان به شرح زیر است:

مدیر تیمهای ملی وزنه برداری: حسین رضازاده

تیم بزرگسالان:

سرمربی: حسین رضازاده

مربیان: بهمن زارع ، مسعود قاسمی، لیوهونگ لی(از چین) و یک مربی شهرستانی که بیشترین تعداد شاگرد را در اردو داشته باشد.

تیم های نوجوانان و جوانان:

سرمربی: گئورکی زالای(از مجارستان)

مربیان: محمد نصیری، سید هادی پانزوان و یک مربی شهرستانی که بیشترین تعداد شاگرد را در اردو داشته باشد.

رضازاده: می خواهم در مربیگری نیز قویترین شوم

وداع رضازاده با دنیای قهرمانی

مدیر تیمهای ملی وزنه برداری گفت: با اتمام دوران قهرمانی قصد دارم در موقعیتی دیگر و با انگیزه ای فراوان تمام داشته و تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار دهم.

به نقل از مهر، حسین رضازاده پس از دریافت حکم مدیر تیمهای ملی و سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان ایران گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم تمام هدفم خدمت به ایران و مردم شریف ان است. به همین منظور هم قصد دارم با اتمام دوران قهرمانی در موقعیتی دیگر و با انگیزه ای فراوان تمام داشته و تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار دهم.

وی ادامه داد: شاید درخصوص مربیگری من بحثهایی مبنی بر نداشتن تجربه مربیگری و اینگونه صحبتها مطرح شود که لازم است در این خصوص اعلام کنم 17 سال حضور مداوم در تمرینات این رشته و همچنین 13 سال عضویت در تیم های ملی و کار کردن با مربیان برتر جهان تجربیات خوبی را برایم به همراه داشته که صد البته فقط به آن اکتفا نخواهم کرد. طبق هماهنمگی های بعمل آمده با حمایت افشارزاده رئیس فدراسیون به کلاسهای بین المللی پیشرفته اعزام خواهم شد تا بتوانم داشته هایم را افزایش دهم.

وداع رضازاده با دنیای قهرمانی

حسین رضازاده با تاکید بر اینکه مهمترین اصل رسیدن به موفقیت انسجام تیمی و همدلی است اظهار داشت: ایجاد انسجام و اتحاد در بین اعضای کادر فنی و اعضای تیمهای ملی در رده های مختلف سنی مهمترین فاکتور رسیدن به موفقیت است که به همین منظور قصد دارم با برگزاری نشست هایی منظم تمامی مسایل مربوط به تیمهای ملی را با همفکری و مشورت مطرح کرده و به تصمیم گیری برسانم.

وی در ادامه افزود: نگاهی به زندگی و دوران کاری بزرگترین مربیان دنیا نشان می دهد که آنها با حاکم کردن نظم و دیسیپلین به موفقیتهای بزرگ دست یافته اند. خود من نیز تمام موفقیتهای دوران قهرمانی ام را در همین عامل می بینم بنابراین مطمئن باشید که از این پس اردوهای تیم ملی وزنه برداری از نظمی مثال زدنی برخوردار خواهند بود.

مدیر تیمهای ملی وزنه برداری کشورمان در پایان گفت: جوانان ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند که با حمایت و پشتیبانی مناسب می توانند به موفقیتهای بزرگ دست یابند. مطمئنم با حضور مدیر با تجربه و لایقی همچون افشارزاده در راس فدراسیون وزنه برداری زمینه کار و فعالیت بدون استرس و دغدغه مهیاست و انشاا... در آینده ای نه چندان دور تیمهایی قدرتمند را آماده حضور در میادین بین المللی خواهیم کرد.