تبیان، دستیار زندگی
یه نباید مهره های خوب را به این راحتی از دست داد ناصر حجازی هم از شكست استقلال ناراحت است و می گوید: با فراخوان مطبوعات 90هزار استقلالی از شهرهای مختلف به تهران آمدند و یكپارچه به حمایت از تیم محبوبشان پرداختند اما شكست استق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجازی: آقایان سكوت كنند. نه توجیه

نباید مهره های خوب را به این راحتی از دست داد


ناصر حجازی هم از شكست استقلال ناراحت است و می گوید: با فراخوان مطبوعات 90هزار استقلالی از شهرهای مختلف به تهران آمدند و یكپارچه به حمایت از تیم محبوبشان پرداختند اما شكست استقلال تمام آنها را مایوس به خانه هایشان فرستاد.

دروازه بان برتر تاریخ فوتبال ایران افزود: البته استقلال باید كسب 2 عنوان دومی را جشن بگیرد چون هیچ تیمی نتوانسته در دو جام قهرمان شود ولی باید این مهم را در نظر گرفت استقلال در چه شرایطی به فینال جام حذفی رسید. شكست مریوان دسته چهارمی، پاسارگاد دسته سومی، سایپای دسته دومی كه بعداً در پلی آف به لیگ برتر آمد و پیكان در وقت اضافه نشان می دهد كه عملكرد این تیم با اقتدار نبوده و نباید دنبال بهانه گشت و آقایان اگر به جای توجیه كارشان سكوت كنند بهتر است. استقلال در اصفهان نتیجه خوبی گرفت اما در تهران و در حضور 90هزار تماشاگر 2 بر صفر باخت و جای هیچ حرفی باقی نگذاشت. پس نباید عملكرد اصفهانی ها را زیر سوال ببرد و در پی حل مشكلات و ضفهای خود باشد.

به حجازی گفتیم استقلال از حالا باید به فكر فصل بعد باشد و جبران ناكامی كند اما تا امروز نوازی را از دست داده، سید عباسی در آستانه جدایی است و اكبرپور بعد از یك سال نه پول جراحی اش را گرفته و نه چك پارسالش نقد شده. حجازی در جواب گفت: بله البته استقلال باید از چند وقت قبل فكر فصل بعد را هم می كرد و چند بازیكن خوب می گرفت اما امروز دارد بهترین بازیكنانش را از دست می دهد. به هر حال در این خصوص خودشان باید وارد عمل شوند. هر چند یك تیم نباید به چند بازیكن خاص متكی باشد چنانچه من پاشازاده، منصوریان و یزدانی را از دست دادم و نایب قهرمان آسیا شدم، ولی نباید مهره های خوبی مثل سید عباسی و اكبرپور را به این راحتی از دست داد.