تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از نهایی شدن انتقال علی کریمی کاپیتان پیشین تیم فوتبال ایران به این باشگاه خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی کریمی به پرسپولیس پیوست

علی کریمی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از نهایی شدن انتقال علی کریمی کاپیتان پیشین تیم فوتبال ایران به این باشگاه خبر داد.

داریوش مصطفوی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود : بدنبال مذاکرات تلفنی که شب چهارشنبه به مدت 45 دقیقه با علی کریمی و مدیر برنامه هایش داشتم، توافقات نهایی برای انتقال این بازیکن به تیم پرسپولیس حاصل شد و این بازیکن از روز شنبه با نظر آقای قطبی و کادر فنی در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امروز(پنجشنبه) از طریق باشگاه به کمیته ملی المپیک قطر اعلام کردیم که کریمی با پرسپولیس قرارداد داخلی منعقد کرده تا هرچه سریعتر نسبت به صدور ITC و رضایت نامه این بازیکن از سوی باشگاه السیلیه اقدام شود.

علی کریمی

مصطفوی با بیان اینکه قرارداد علی کریمی یک ساله خواهد بود در خصوص مبلغ قرارداد این بازیکن اظهار داشت: با توافقات بعمل آمده کریمی 300 هزار دلار به عنوان پیش پرداخت و ماهیانه رقمی بین 7 تا 8 میلیون تومان به عنوان دستمزد دریافت خواهد کرد .

مدیرعامل پرسپولیس در پایان از همکاری و حمایت های همه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در انتقال علی کریمی تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدوارم بازگشت این بازیکن بزرگ که تجربه حضور در تیم های بزرگ دنیا را دارد بتواند زمینه موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی فوتبال کشور را فراهم کند.