تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ‌گاه به پروین سخنی از "علی‌آبادی" نگفته‌ام و متاسفم که بزرگان فوتبال ما چنین....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصطفوی: پروین باید پیش من بیاید

مصطفوی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیچگاه به علی پروین سخنی از علی‌آبادی نگفته‌ام و متاسفم که بزرگان فوتبال ما چنین کارهایی می کنند.

داریوش مصطفوی در گفتگو با ایسنا، درباره تقابلی که این روزها با علی‌ پروین داشته است، اظهار كرد: در تمام مدتی كه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم، هیچ‌گاه پای علی‌آبادی را پیش نكشیدم؛ بنابراین حتی جمله‌ای را هم از قول رییس سازمان تربیت بدنی به علی پروین نگفته‌ام. شاید به پروین در پی عدم حضور پسرش در پرسپولیس، مخالفت هیات مدیره را عنوان كرده باشم اما هیچ‌گاه برای این كار از علی‌آبادی مایه نگذاشته‌ام.

مصطفوی

وی افزود: روش من در طول سالیان گذشته این بوده كه از اعتبار كسی استفاده نكنم و تنها به خودم متكی باشم؛ البته باور نمی‌كنم كه پروین چنین اظهاراتی را مطرح كرده باشد و اینكه من به او گفته‌ام "علی‌آبادی از اسم پروین می‌ترسد!" به هر حال همه می‌دانیم كه جایگاه ریاست سازمان یك كشور بالاتر از آن بوده كه از یك چهره ورزشی بترسد. این سازمان خود در تربیت استعدادها و ظهور اسطوره‌ها نقش اصلی را دارد، پس نباید از پرورش یافته خود ترسی داشته باشد؟

می‌گویند من سراغ پروین رفته‌ام اما مطمئن باشید اگر آمدنی باشد، این پروین است كه پیش من می‌آید. بدون شك موفقیت پرسپولیس همه چیز را ثابت می‌كند و اگر قرار بر صحبت از سوابق باشد، آن وقت مطالبی را می گویم كه نه به نفع پروین است و نه فوتبال ایران

مدیرعامل باشگاه تصریح کرد: شرمنده‌ام كه بزرگان فوتبال چنین كارهایی را می‌كنند؛ می‌گویند كه من سراغ پروین رفته‌ام اما مطمئن باشید اگر آمدنی باشد، این پروین است كه پیش من می‌آید. بدون شك موفقیت پرسپولیس همه چیز را ثابت می‌كند و اگر قرار بر صحبت از سوابق باشد، آن وقت مطالبی را می گویم كه نه به نفع پروین است و نه فوتبال ایران.

مصطفوی مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس

وی تاكید كرد: به كسانی كه با من دشمنی دارند، می‌گویم كه هرچه می‌خواهید از من انتقاد كنید اما با صحبتها و مطالبتان، پرسپولیس قهرمانی دوره گذشته لیگ را به حاشیه نبرید. اگر امروز پاسخ این مسایل را نمی‌دهم،‌ تنها به خاطر این است كه نمی‌خواهم تیم بزرگ و مردمی پرسپولیس به حاشیه رفته و در مسابقات پیش‌رو ناكام باشد.

هرچه می‌خواهید از من انتقاد كنید اما با صحبتها و مطالبتان، پرسپولیس قهرمانی دوره گذشته لیگ را به حاشیه نبرید. اگر امروز پاسخ این مسایل را نمی‌دهم،‌ تنها به خاطر این است كه نمی‌خواهم تیم بزرگ و مردمی پرسپولیس به حاشیه رفته و در مسابقات پیش‌رو ناكام باشد.

مصطفوی ادامه داد: بخاطر مطالب و تیتر دروغی كه یک روزنامه ورزشی از علی‌آبادی عذرخواهی می‌كنم و نكته را اینجا می‌دانم كه چطور این روزنامه ورزشی از دو ماه پیش مدام به تعریف، تمجید و حمایت از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌كرد، پس از آنكه نتوانست بازیكن مورد نظرش را وارد تیم ما كند، بلافاصله تغییر موضع داده و در پی به حاشیه بردن پرسپولیس است. پشت مصاحبه و تیتر این روزنامه، هزاران مطلب خوابیده است كه از این بابت متاسفم.

مصطفوی مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس

وی همچنین درباره نامه انتقادآمیز محمد مایلی‌كهن علیه افشین قطبی، تصریح كرد: همانطور كه گفتم دوست ندارم با جواب دادن به برخی انتقادات، باعث به حاشیه رفتن پرسپولیس شوم؛ لذا فكر می‌كنم موفقیت‌های آتی ما، جواب تمام صحبتهایی كه این روزها مطرح می‌شود را خواهد داد.

مصطفوی در پایان درباره آخرین وضعیت میثاق معمارزاده و جذب مهاجم برزیلی اظهار داشت: طبق توافقات انجام شده، قرار شد معمارزاده طی روزهای آینده با هزینه باشگاه پرسپولیس برای انجام عمل جراحی، راهی آلمان شود. همچنین صحبت‌های اخیر قطبی درباره جذب "دی‌كارمو"، كاملا درست و ما منتظریم تا هزینه گرفتن این بازیكن برزیلی را از محل اعتبار اسپانسر پرسپولیس كه این روزها نهایی شود، تامین كنیم.