تبیان، دستیار زندگی
سومین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همچون روزهای گذشته آرام و خلوت بود. با توجه به اینکه امسال نمایشگاه در شهریور ماه آغاز به کار کرده و هنوز مدارس بازگشایی نشده، استقبال از نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش سومین روز نمایشگاه قران کریم

شانزدهمین نمایشگاه قران کریم

سومین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همچون روزهای گذشته آرام و خلوت بود. با توجه به اینکه امسال نمایشگاه در شهریور ماه آغاز به کار کرده و هنوز مدارس بازگشایی نشده، استقبال از نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است.

شانزدهمین نمایشگاه قران کریم

بعد از ظهر، جمعی از خبرنگاران شبکه الکوثر جهت تهیه گزارش خبری از سایت تبیان وارد غرفه شدند و ضمن آشنایی با فعالیت های تبیان مشغول به تهیه گزارش شدند.

در ساعات پایانی نمایشگاه مهندس فرخ مدیر عامل سابق موسسه در محل غرفه حاضر شد و از نزدیک شاهد فعالیت مسئولین غرفه بود.

شانزدهمین نمایشگاه قران کریم

وی ضمن ابراز رضایت از طراحی ویژه غرفه تبیان از تمامی دست اندرکاران و همکارانی که در جهت حضور هر چه بهتر موسسه تبیان در نمایشگاه قرآن تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان همچون سال های گذشته در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور فعال و با شکوه  خواهد داشت.جایگاه غرفه تبیان در این نمایشگاه در انتهای شبستان طبقه زیرین بخش نشر الکترونیک خواهد بود و همانند گذشته منتظر حضور گرم شما بازدید کنندگان  و کار بران گرامی خواهد بود.

روابط عمومی موسسه تبیان