تبیان، دستیار زندگی
مدیرفنی پروژه نرم افزار پیام رسان فارسی همراه اول، از تست این نرم افزار بر روی 117 مدل گوشی تلفن همراه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تست نرم افزار پیام رسان فارسی برروی 117 مدل گوشی تلفن همراه

تلفن همراه

مدیرفنی پروژه نرم افزار پیام رسان فارسی همراه اول، از تست این نرم افزار بر روی 117 مدل گوشی تلفن همراه خبر داد.

جعفر محمدی با تاکید بر اینکه در حال رفع اشکال ویرایش دوم نرم افزار پیام رسان فارسی هستیم، اظهار داشت: تنها مشکلات موجود در این نرم افزار مربوط به ناسازگاری آن با برخی گوشی‌های خاص در بازار است که در حال بررسی و رفع آن هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون نرم افزار پیام رسان فارسی همراه اول، روی 117 مدل گوشی موجود در بازار تست و آزمایش شده که اکثر این گوشی‌ها دارای مدل‌های مشابه است.

محمدی اظهار داشت: در ماه‌های آینده این نرم افزار روی گوشی‌های جدیدی که وارد بازار شده، نیز آزمایش خواهد شد.

با استفاده از نرم افزار پیام رسان فارسی می‌توان پیامک‌های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را در یک پیامک ارسال کرد؛ این در حالی است که در حالت عادی و بدون استفاده از این نرم افزار، پیامک‌های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیام کوتاه شکسته می‌شوند و این مساله هزینه مضاعفی را به کاربر تحمیل می‌کند.

بنابراین، استفاده از این نرم افزار نه تنها امکانات فارسی را برای ارسال پیامک مشترکان فراهم می‌سازد ، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه آن‌ها می‌شود.

حدود دو هزار مدل گوشی تلفن همراه در کشور وجود دارد که 90 درصد مشترکان تنها از 200 مدل خاص استفاده می‌کنند.

تعرفه ارسال پیامک با فونت لاتین 222 ریال و با فونت فارسی 89 ریال است.

افزایش تعرفه پیامک که پیش از این 142 ریال بود به منظور ترویج و گسترش استفاده از خط و زبان فارسی از تیرماه سال جاری اجرایی شده است.

ثبت نام برای حضور در نمایشگاه تله کام از شنبه آغاز می‌شود

ict

مدیر اجرایی نمایشگاه تله کام گفت: ثبت نام از شرکت‌های متقاضی حضور در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (IRAN TELECOM 2008) از روز شنبه آینده آغاز می‌گردد.

لادن ملکی اظهار داشت: اطلاع رسانی لازم و کافی در خصوص برگزاری نمایشگاه تله کام انجام شده و بسته‌های اطلاعاتی نیز به شرکت‌های فعال در حوزه مخابراتی و ارتباطی ارائه شده است.

وی گفت: نرخ اجاره غرفه‌ها در "ایران تله کام 2008 " نسبت به سال گذشته تغییری پیدا نکرده است.

نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات‌، دوم تا پنجم آذرماه سال جاری در سالن‌های شش و هفت نمایشگاه بین المللی تهران توسط شرکت پالار سامانه برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه جدیدترین محصولات در قالب انواع سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطاتی از قبیل آنتن و کابل مخابراتی، تجهیزات و تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای، سیستم‌ها و تکنولوژی تلفن‌های همراه، تکنولوژیSMS ، سوئیچینگ و سیستم‌ها و تکنولوژی پیجینگ به عرضه گذاشته می‌شود.

تعرفه نمایشگاهی برای فضای بسته ریالی هر مترمربع 630 هزار ریال و فضای باز ریالی هر مترمربع 378 هزار ریال خواهد بود.

همچنین برای فضای بسته ارزی هر مترمربع 260 یورو و فضای باز ارزی هر مترمربع 156 یورو است.

منبع: موبنا