تبیان، دستیار زندگی
همایش « آسیب شناسی وحدت اسلامی » با حضور زائران اهل سنت به همت بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به همت بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد

همایش آسیب شناسی وحدت اسلامی در مدینه منوره

نجفی روحانی

همایش « آسیب شناسی وحدت اسلامی » با حضور زائران اهل سنت به همت بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین  نجفی روحانی  در این همایش، وحدت را هدیه الهی و ملکوتی عنوان کرد و گفت: وحدت امت اسلامی همچون مساله اعتقادی توحید، مهم است و  اعتصام به حبل الله و اجرای دستورات قرآن ، انسان را از بدبختی و فلاکت نجات می دهد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه النبی (ص)،  وضعیت امروز جهان اسلام را عامل مهم نگرانی و دغدغه خاتم الانبیا (ص) در آن زمان بیان کرد و افزود: امروزه ، استکبار جهانی فرقی بین شیعه و سنی نمی گذارد و هدف آنها فقط مسلمان کشی است .

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی ، با بیان اینکه استکبار جهانی بطور نامریی بین مسلمانان جهان اختلاف ایجاد می کند، امت اسلامی را به هوشیاری در مقابل این توطئه ها فراخواند و تاکید  کرد: هیچ ندایی،  بالاتر از ندای وحدت نیست و سلاح زبانی و نظامی مسلمانان باید بطرف دشمن مشترک نشانه رود.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره ، وحدت و همدلی مسلمانان را لازمه  حل مشکلات  بیان کرد و گفت : باید تمام روزنه هایی که وحدت را خدشه دار می کند و آسیب می رساند، بسته شوند.

وی ، با یادآوری اینکه  وحدت عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: در مناسک حج ، چه عمره و یا تمتع ، وحدت تجلی و تبلور دارد و موجب وحشت دشمنان اسلامی می شود.