تبیان، دستیار زندگی
هافبک ملی پوش تیم فوتبال فولهام انگلستان تاکید کرد تیم ایران تنها برای پیروزی به عربستان سفر می کند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیموریان: عربستان را شکست می دهیم

آندرانیک تیموریان

هافبک ملی پوش تیم فوتبال فولهام انگلستان تاکید کرد تیم ایران تنها برای پیروزی به عربستان سفر می کند.

آندرانیک تیموریان که عصر روز دوشنبه به اردوی تیم ملی در کشی ملحق شد، در گفتگو با مهر گفت: در فولهام تمرینات سختی را پشت سرگذاشته ام و از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. همچنین در این چند روز هم تمام تلاشم را انجام می دهم تا با سایر بازیکنان و برنامه های تاکتیکی تیم ملی هماهنگ شوم.

وی افزود: با وضعیت بسیار خوبی که دارم، هدفم این است که در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی یکی از بهترین بازی های سالیان اخیر خود را برابر عربستان انجام دهم.

تیموریان: از اسپانیا و آلمان پیشنهاد دارم

هافبک ملی پوش تیم فوتبال فولهام انگلستان در مورد تاثیرات آب و هوایی روی عملکردش در دیدار با عربستان افزود: درست است به آب و هوای انگلستان عادت کرده ام اما این مشکل برای همه بازیکنان و تیم های آسیایی غیر عربی وجود دارد اما امیدوارم بتوانم با غلبه بر این مشکل برای تیم ملی بازیکن تاثیرگذاری باشم.

وی با بیان اینکه تیم ملی در این مدت بازی های تدارکاتی و اردوی های خوبی را سپری کرده، افزود: برای پیروزی به عربستان می رویم و مطمئن هستم بازیکنان ایران می توانند با ارائه قابلیت های خود شرایط موفقیت تیم ملی را فراهم کنند تا در نهایت با کسب پیروزی در زمین حریف که نتیجه بسیار خوبی خواهد بود، باعث شادی 70 میلیون ایرانی شوند.

هافبک تیم ملی فوتبال با بیان اینکه دیدار ایران و عربستان حساس ترین مسابقه دو تیم در این گروه است، اظهار داشت: تیم های ایران و عربستان درحالی در این دیدار به میدان می روند که نسل جدیدشان از بازیکنان جوان و با انگیزه ای تشکیل شده است و این نفرات می توانند زمینه شکل گیری یک بازی زیبا و درگیرانه را فراهم کنند.

تیموریان سفیر فوتبال ایران در انگلستان

وی با اشاره به اینکه شناختی از تیم جدید عربستان ندارد، اضافه کرد: مطمئنا علی دایی بطور کامل این تیم را آنالیز کرده و برای موفقیت تیم ملی در این دیدار برنامه خاصی دارد. البته نباید فراموش کرد برنامه ریزی دایی برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی طراحی شده که امیدوارم با موفقیت در مرحله مقدماتی، پرچم ایران در این رویداد بزرگ بر افراشته شود.

"طبق نظر دایی بازیکنان آماده در ترکیب اصلی تیم ملی قرار می گیرند"، تیموریان در پاسخ به این سوال که طبق صحبت دایی نگران نیمکت نشینی نیست؟ گفت: نگران این موضوع نیستم زیرا همیشه با آمادگی کامل در اردوهای تیم ملی شرکت می کنم. همچنین به عنوان بازیکن وظیفه دارم دستورات مربیان را اجرا کنم و با نظر مربیان در اکثر دیدارهای گذشته تیم ملی حضور داشتم و اگر در این دیدار هم به میدان بروم با تمام توان برای موفقیت تیم کشورم تلاش می کنم.