تبیان، دستیار زندگی
گروه تحولات اقتصادی برای اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم، اقدام به راه‌اندازی یك سایت ویژه اینترنتی كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه خبر از تحول اقتصادی

کارگروه تحول اقتصادی

تمدید مهلت تحویل فرم اطلاعات اقتصادی

با وجود آنکه مرکز آمار بارها اعلام کرده بود، مهلت تحویل فرم تمدید نمی شود اما با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كرد: مهلت دریافت پرسشنامه اطلاعات افراد خانوار از روز دوشنبه 18/6/87 در استان‌ها حداكثر به مدت دو روز و در استان تهران حداكثر به مدت چهار روز تمدید شد.

مهلت دریافت پرسشنامه اطلاعات افراد خانوار از روز دوشنبه 18/6/87 حداكثر به مدت دو روز و در استان تهران حداكثر به مدت چهار روز تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی مركز آمار ایران در این اطلاعیه آمده است: در پی استقبال گسترده هموطنان گرامی از طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای كشور به ویژه ازدحام مردم در روز پایان طرح به اطلاع عمومی می‌رساند به منظور رفاه حال آن دسته از هموطنان كه تاكنون موفق به تحویل پرسشنامه خانوار خود نشده‌اند، مهلت دریافت پرسشنامه اطلاعات افراد خانوار از روز دوشنبه 18/6/87 با هماهنگی ستادهای استان‌ها حداكثر به مدت دو روز و در استان تهران حداكثر به مدت چهار روز تمدید شد.

برای همین، هم‌میهنان گرامی می‌توانند از این تاریخ به ایستگاه‌های منتخب جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای كشور مراجعه كنند و پرسشنامه خود را تحویل دهند.

اقتصاد

سایت کارگروه تحول اقتصادی

كارگروه تحولات اقتصادی برای اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم، اقدام به راه‌اندازی یك سایت ویژه اینترنتی كرد.

به گزارش فارس، كارگروه تحولات اقتصادی كه چندی است فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز كرده است در راستای اطلاع‌رسانی شفافتر به عموم مردم و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات ایجاد شده برای مردم اقدام به راه‌اندازی یك سایت اینترنتی كرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس tahavolateeghtesadi.ir از جدیدترین اخبار و تصمیمات كارگروه تحول اقتصادی باخبر شوند.