تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از لغو سفر این تیم به اسپانیا گفت: حتما خیری در این كار بوده و ما راضی به رضای خدا هستیم.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شمس: لیگ پویایی داریم

بازی تدارکاتی ایران- اسپانیا

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از لغو سفر این تیم به اسپانیا گفت: حتما خیری در این كار بوده و ما راضی به رضای خدا هستیم. حسین شمس در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار داشت : چندان در جریان دلیل لغو سفر به اسپانیا نیستم وتنها می‌دانم كه ویزا صادر شده بود اما برای گرفتن بلیت سفر به اسپانیا دچار مشكل شدیم.

صلاح نیست تا آغاز جام جهانی دیدارتداركاتی دیگری داشته باشیم

وی در پاسخ به این سوال كه آیا تیم دیگری جانشین اسپانیا خواهد شد؟ گفت: قبل از اینكه بازی با اسپانیا لغو شود، از طریق "برانكو" مذاكراتی را با فدراسیون فوتبال كرواسی داشتیم اما با توجه به اینكه برنامه تیم ملی تا حضور در جام جهانی فوتسال تكمیل است بعید می‌دانم كه این بازی انجام شود. بازیكنان تیم ملی تا 23شهریور درگیر مسابقات باشگاهی هستند و پس از آن ما اردویی 7 روزه در كیش خواهیم داشت و پس از بازگشت به تهران آماده سفر به برزیل می‌شویم ، بنابراین صلاح نیست كه مسابقه تداركاتی دیگری داشته باشیم. ضمن آنكه با توجه به فشردگی برنامه‌ها امكان مصدومیت بازیكنان هم وجود دارد.

بازی تدارکاتی ایران- اسپانیا

شمس در پاسخ به این سوال كه آیا با توجه به هم گروهی ایران با اسپانیا در جام جهانی از لغو سفر به این كشور خوشحال نشدید، گفت: بیش از 80 درصد تیم ما جوان است و دوست داشتم كه این بازیكنان با محیطی این چینی آشنا شوند، بنابراین از لغو این سفر خوشحال نشدم. با این حال شاید خیری در این كار بوده و ممكن است باخت بسیار سنگینی رقم می‌خورد و روحیه جوانهای تیم پایین می‌آمد. ما راضی به رضای خدا هستیم و با لغو سفر ناامید نشدیم و برنامه هایمان را به پیش می‌بریم تا اینكه در روز 10 مهر در بازی با اسپانیا موفق شویم.

لیگ فوتسال آن قدر پویا است كه ما بدون حتی یك جلسه تمرین به مصاف اسپانیا رفتیم و برعكس فوتبال كه لیگ را تعطیل می‌كند، تیم ملی فوتسال تا به حال باعث تعطیلی لیگ نشده است

وی در پاسخ به این سوال كه آیا از تدارك تیم برای حضور در جام جهانی رضایت دارید، گفت: ما 3 بازی با تیمهای آسیایی و مجارستانی انجام دادیم. همچنین 2 بازی با اسپانیا بسیار خوب بود و خواسته‌های ما را برآورده كرد. ما در انجام بازیهای دوستانه به دنبال شناخت 4 نفر بودیم كه پس از بازی دوم با اسپانیا به هدفمان رسیدیم.

وحید شمسایی

شمس با تمجید از برگزاری لیگ فوتسال گفت: لیگ فوتسال آن قدر پویا است كه ما بدون حتی یك جلسه تمرین به مصاف اسپانیا رفتیم و برعكس فوتبال كه لیگ را تعطیل می‌كند، تیم ملی فوتسال تا به حال باعث تعطیلی لیگ نشده است ، این نشان می‌دهد كه باشگاههای ما فوق‌العاده كار كرده‌اند و بازیكنان تیم ملی فوتسال محصول باشگاهها هستند. وی در پایان گفت: به جام جهانی نزدیك شده‌ایم و از رسانه‌ها توقع داریم كه بیشتر به تیم ملی بپردازند. ضمن آنكه صدا و سیما از فوتسال در بی‌خبری كامل است و كسی نمی‌داند كه تیم ملی 30 روز دیگر باید در جام جهانی شركت كند.در همین خصوص از مسوولان صدا و سیما می‌خواهیم كه توجه بیشتری به فوتسال داشته باشند.