تبیان، دستیار زندگی
تیر ماه 1383 انتقاد داود رشیدی از وضعیت اكران فیلم «امتحان» ایسنا- داود رشیدی وضعیت نمایش فیلم‌های متفاوت و فرهنگی را در یك گروه سینمایی خاص ، مبهم خواند و گفت: اگر چه مدتها از ساخت فیلم امتحان می گذرد ولی این فیلم همچنان ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 18 تیر ماه 1383

انتقاد داود رشیدی از وضعیت اكران فیلم «امتحان»

ایسنا- داود رشیدی وضعیت نمایش فیلم‌های متفاوت و فرهنگی را در یك گروه سینمایی خاص ، مبهم خواند و گفت: اگر چه مدتها از ساخت فیلم امتحان می گذرد ولی این فیلم همچنان امكان اكران عمومی در سینما ها را پیدا نكرده است.

رشیدی گفت: زمان زیادی است كه وعده‌های بسیاری درباره نمایش فیلم‌های فرهنگی در گروه خاص داده می شود ولی همچنان از تشكیل این گروه و نمایش فیلم های خاص خبری نیست . به گفته رشیدی ، «امتحان» ماه گذشته در سینماهای فرانسه به نمایش در آمد و نشریات معتبری چون فیگار و كایه دو سینما نقدهای مثبتی در این فیلم نوشته اند.

رشیدی گفت : من نقد منفی درباره این فیلم ندیدم و تماشاگران فرانسوی استقبال بی نظیری از این فیلم كردند.

داود رشیدی سوژه متفاوت و نوی  فیلم « امتحان» را به علت اصلی استقبال مردم و مطبوعات فرانسه از این فیلم عنوان كرد و گفت: من همچنان منتظر اكران این فیلم در ایران هستم چون اكران فیلم به تولید فیلم بعدی آقای رفاهی كمك خواهد كرد.

داود رشیدی پس از همكاری با ناصر رفاهی در ساخت فیلم امتحان ، قصد دارد این همكاری را در تولید فیلم دیگری با عنوان ( صبحی دیگر ) توسعه دهد.

داود رشیدی گفت : گروه اصلی سازنده فیلم امتحان، در تولید فیلم « تولدی دیگر» نیز حضور دارند اما هنرپیشه ها هنوز تعیین نشده اند.