تبیان، دستیار زندگی
دیدارهای هفته نخست لالیگا با شکست رئال مادرید و بارسلونا مدعیان کسب عنوان قهرمانی و گلزنی جواد نکونام برای اوساسونا ادامه یافت......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی "نكونام" برای اوساسونا

نکونام در دیدار مقابل ویارئال

دیدارهای هفته نخست لالیگا با شکست رئال مادرید و بارسلونا مدعیان کسب عنوان قهرمانی و گلزنی جواد نکونام  برای اوساسونا ادامه یافت.

به نقل از ایسنا ، در این دیدار تیم رئال مادرید مدعی عنوان قهرمانی که 17 سال است در ورزشگاه "ریازور" خانه دپورتیو نتوانسته این تیم را شکست دهد ، بازهم موفق به کسب پیروزی در این ورزشگاه نشد. شاگردان شوستر در این دیدار با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف خود شکست را پذیرفتند.

در دیگر بازی ، اتلتیکو مادرید در خانه خود با نتیجه 4 بر صفر مالاگا را درهم کوبید، رکرتیو اوئلوا مقابل تیم تازه راه یافته به لالیگا یعنی رئال بتیس بالومپی با تک گل دقیقه 35 آدریان پیروز شد ، اسپورتینگ دگیخون 2 بر یک مقابل ختافه شکست را پذیرفت ، ریسینگ سانتاندر و سویا 1 بر1 مساوی شدند و بارسلونا دیگر مدعی عنوان قهرمانی هم 1 بر صفر در خانه حریف خود نومانسیا شکست خورد.

نکونام

در آخرین بازی نیز تیم اوساسونا 1 بر1 مقابل ویارئال متوقف شد. تک گل تیم اوساسونا را در این دیدار "جواد نکونام" از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 70 به ثمر رساند. جواد نکونام در این دیدار 90 دقیقه برای اوساسونا بازی کرد و مسعود شجاعی نیز از دقیقه 59 به جای کیکه سولا وارد زمین شد.

برای اوساسونا در این دیدار فلانو و برای ویارئال گودین از زمین بازی اخراج شدند. گل تیم ویارئال را نیز "ماركوس سنا" در دقیقه 54 وارد دروازه‌ی اوساسونا كرد.