تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حاشیه همواره در تیم ملی وجود داشته ولی من توجهی به آنها ندارم و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی: برای شکست عربستان برنامه دارم

علی دایی در اندیشه صعود به جام جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حاشیه همواره در تیم ملی وجود داشته ولی توجهی به آنها ندارم و تمام فکرم را بر روی شکست عربستان و صعود تیم ملی به جام جهانی متمرکز کرده ام و برای رسیدن به این موضوع برنامه دارم.

به نقل از مهر، علی دایی که در حاشیه تمرین تیم ملی در ورزشگاه المپیک کیش  درجمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: با وجود حاشیه هایی که به تازگی برای تیم ملی بوجود آمده هرگز به این مسائل توجهی ندارم و تنها بر روی آماده سازی تیم ملی تمرکز کرده ام و از رسانه ها می خواهم که در این راه به تیم ملی کمک کنند.

وی اضافه کرد: تیم ملی در شرایط حساسی قراردارد و باید همه دست به دست هم دهیم و زمینه موفقیت تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی فراهم کنیم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه بهترین نفرات فوتبال کشور در اردوی تیم ملی حضور دارند افزود: این مجموعه بهترین های ایران هستند که از انگیزه بالایی  برخور دارند و بدور از هرگونه حاشیه تنها به موفقیت تیم ملی فکر می کنم.

قرعه مناسب با دستان دایی

وی اضافه کرد: خوشبختانه ظرف روزهای گذشته در اردوی کیش تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته ایم و آب و هوای گرم و رطوبت بالای جزیره کیش شرایط مساعدی را برای هماهنگی بدنی بازیکنان با آب و هوای شهر ریاض فراهم کرده و امیدواریم ظرف دو روز آینده نیز با تمرینات منظم تیم ملی را در بهترین شرایط بدنی برای دیدار با عربستان قراردهیم.

دایی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی از روحیه و انگیزه بالایی برخوردارند و تلاش جدیت آنها برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی مثل زدنی است اظهار داشت: قطعا بازیکنانی که در بهترین شرایط آمادگی قرار داشته باشند در دیدار با عربستان به میدان خواهند رفت و هیچ تضمینی برای بازیکنان وجود ندارد. من برای شکست دادن عربستان به یک تیم جنگنده و با انرژی نیاز دارم و در این راه هر بازیکنی که شایسته تر و آماده تر باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه 5 بازیکن لژیونر تیم ملی در تهران به تیم محلق می شوند و تیم ملی با 27 بازیکن راهی عربستان می شود اظهار داشت: هاشمیان، زندی، شجاعی، نکونام و تیموریان درتهران به اعضای تیم ملی محلق می شوند و تیم با این نفرات عازم عربستان می شود و با آمادگی که در تیم سراغ دارم به کسب نتیجه لازم در این دیدار بسیار امیدوارم.

شکست تیم ملی برابر قهرمان چک

سرمربی تیم ملی افزود: در حال حاضر در هر پست دو سه بازیکن از بهترین های فوتبال کشور در اردوی تیم ملی حضور دارند و جایگاه هیچ بازیکنی در تیم ملی ثابت نیست و هر بازیکنی که  در تمرینات بهتر باشد در ترکیب اصلی قرارخواهد گرفت. حتی لژیونر ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی در خصوص شناخت خود از عربستان دراظهار داشت: قرار است فیلم دیدارهای عربستان را آنالیز کنیم و نقاط قوت ضعف این تیم را شناسایی و با برنامه ریزی بر روی آنها با آمادگی مطلوبی به مصاف عربستان برویم. آنچه مشخص است عربستان یکی از حریفان قدیمی مااست که از بازیکنان خوب و انسجام تیمی مطلوبی برخوردار است ولی تیم ملی نیز با تمرینات تاکتیکی که برای این مسابقه انجام داده کاملا برای این دیدار آماده است.

دایی در پایان از رسانه های گروهی خواست تا با حمایت کامل از تیم ملی و پرهیز از دامن زدن به حاشیه ها زمینه موفقیت تیم ملی در دیدار با عربستان را فراهم کنند.

دیدار تیم های ملی ایران و عربستان درچارچوب مرحله انتخابی رقابتهای انتخابی جهانی 2010 روز شنبه 16 شهریور ماه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد. تیم ملی روز 14 شهریورماه راهی عربستان می شود.