تبیان، دستیار زندگی
سیدمحمود دعایی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های پیشین دستاوردهایی در پی‌داشت كه سبب شده،‌ مسوولان بتوانند فعالیت‌های نوینی را در عرصه فعالیت های قرآنی به منصه ظهور برسانند. قرآن باید در تمامی بخش‌های دولتی وارد شود و این امر ضروری است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با ايبنا:

قرآن بايد در تمامي بخش‌هاي دولتي وارد شود

سید محمود دعایی

سيدمحمود دعايي گفت: برگزاري نمايشگاه‌هاي پيشين دستاوردهايي در پي‌داشت كه سبب شده،‌ مسوولان بتوانند فعاليت‌هاي نويني را در عرصه فعاليت هاي قرآني به منصه ظهور برسانند. قرآن بايد در تمامي بخش‌هاي دولتي وارد شود و اين امر ضروري است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ سيدمحمود دعايي‌ مسوول موسسه اطلاعات، در مراسم افتتاحيه شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن‌كريم خاطرنشان كرد: بررسي و مطالعاتي كه از پيش انجام شده، مسوولان را به اين نتيجه رساند كه با جمع‌بندي دستاوردهاي نمايشگاه‌هاي دوره‌هاي پيشين، مي‌توانند در تداوم راه و روش قبلي و در راستاي تكامل آن حركت نويني را آغاز كنند و با توجه به نيت خير و قضاوت صحيحي كه در مسوولان سراغ دارم، اميدوارم نتايج ثمربخشي به دنبال داشته باشد.

وي در پاسخ به چگونگي تحقق سخن رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام مبني بر پيش بردن تمام اقدامات به سوي قرآن، گفت: تحقيق، مطالعه، پژوهش و بهره‌گيري از تجاربي كه تا‌كنون به دست آمده‌، در مي‌تواند بر طرف كردن نقاط ضعف مؤثر باشد.

مديرمسوول روزنامه اطلاعات و نماينده چند دوره قبل مجلس شوراي اسلامي، همچنين در استقبال از صحبت‌هاي دكتر احمدي‌نژاد، رييس جمهور، گفت: قرآن بايد در تمامي بخش‌هاي دولتي وارد شود و اين امر ضروري است و بايد بر اساس قوانين و معيارهايي كه در قانون اساسي به تصويب رسيده‌، زيربناي همه تفكرات و برنامه‌ها و مباني اصولي استراتژيك را ،بر حضور قرآني استوار كنيم.