تبیان، دستیار زندگی
كثیریان: «ترانه مادری» نشان‌دهنده علاقه مردم به سریال‌های احساسات‌برانگیز بود یكی از منتقدان حوزه سینما و تلویزیون گفت: مردم كارهایی را كه دارای داستان‌های حس‌برانگیز و در چارچوب احساسات هستند، دوست دارند و از این رو، با سریال «ترانه مادری» ارتباط خو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال «ترانه مادری» از دیدگاه كارشناسان(1 )

سریال «ترانه مادری» از دیدگاه كارشناسان(1 )

كثیریان: «ترانه مادری» نشان‌دهنده علاقه مردم به سریال‌های احساسات‌برانگیز بود

یكی از منتقدان حوزه سینما و تلویزیون گفت: مردم كارهایی را كه دارای داستان‌های حس‌برانگیز و در چارچوب احساسات هستند، دوست دارند و از این رو، با سریال «ترانه مادری» ارتباط خوبی برقرار كرده‌اند.

«كیوان كثیریان» گفت:‌ این سریال نمره‌ای پذیرفتنی در اجرا و كارگردانی می‌گیرد و از این لحاظ می‌توان روی كارگردان سریال و بازیگران آن تأكید كرد.

وی افزود: سریال «ترانه مادری» قصه جدیدی ندارد و نمونه‌هایش را مانند سریال «خانه پدری»، در سال‌های گذشته ساخته‌اند و بحث هویت پنهان شده بچه‌های بی‌سرپرست را هم قبلا داشته‌ایم.

وی با بیان این كه «ترانه مادری» از لحاظ قصه و مضمون نكته جدیدی ندارد، گفت: در كنار این مباحث، «ترانه مادری» از لحاظ اجرا كار قابل قبولی بود، به‌ویژه اینكه مردم ما كارهایی را كه دارای داستان‌های حس‌برانگیز و در چارچوب احساسات هستند، دوست دارند و از این رو، با سریال ارتباط خوبی برقرار كرده‌اند.

وی ادامه داد: البته بازیگران هم نقش قابل توجهی در محبوبیت سریال داشته‌اند، چون اكثر آنها برای مردم قابل قبول هستند و در پر مخاطب شدن كار تاثیر داشته‌اند. هرچند كه دانیال حكیمی نقش خود در «خانه پدری» را دوباره در این كار تكرار كرده است و عهده‌دار همان نقش منفی است.

كثیریان تصریح كرد: البته «ترانه مادری» یا هر سریال دیگری كه به این مضامین بپردازند، مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرند، اما به زودی فراموش می‌شوند، مگر این كه از عناصری ممتاز استفاده كنند.

وی درباره بازی بازیگران جوان سریال نیز گفت: درباره كار این بازیگران نمی‌توان به راحتی اظهار نظر كرد، چون جزو اولین كارهای آنها محسوب می‌شود و امكان تغییر و تحول در آنها بسیار است. بازیگران جوان این سریال نیز چون كار هر شب پخش می‌شد، بیشتر دیده شدند، اما بازی فوق العاده‌ای نداشتند.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

دانلود تیتراژ سریال ترانه مادری                                      

گزارش تصویری سریال ترانه مادری