تبیان، دستیار زندگی
دنیا  جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتسال دنیا اعلام شد و در این رده بندی تیم ایران همچنان در رده ششم قرار دارد. به نقل از سایت رسمی فوتسال پلانت تیم فوتسال كشورمان با كسب صد امتیاز همچنان مكان ماه گذشته میلادی خود را ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتسال ایران در جایگاه ششم دنیا


جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتسال دنیا اعلام شد و در این رده بندی تیم ایران همچنان در رده ششم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فوتسال پلانت تیم فوتسال كشورمان با كسب صد امتیاز همچنان مكان ماه گذشته میلادی خود را حفظ كرده است و بالاتر از كشورهایی چون پرتغال، اوكراین و بلژیك قرار گرفته است.

لازم به ذكر است كه تیم های برزیل، اسپانیا، ایتالیا، هلند و روسیه به ترتیب در مكانهای اول تا پنجم قرار دارند و دو تیم آسیایی ژاپن و تایلند به ترتیب در مكانهای دوازدهم و شانزدهم قرار دارند.

رده بندی ده تیم برتر فوتسال دنیا به شرح ذیل است:

كشور امتیاز

1- برزیل 197

2- اسپانیا 191

3- ایتالیا 138

4- هلند 127

5-روسیه 119

6- ایران 100

7- بلژیك 97

8- مجارستان 94

9- اوكراین 73

10- پرتغال 72

وحید شمسایی:

شرایط بازی در لیگ فوتسال سخت‌تر شده است


عضو تیم ملی فوتسال كشور گفت: در لیگ برتر فوتسال امسال نیروهای درجه یك فوتسال كشور در تمام تیم‌ها تقسیم شده‌اند و شرایط بازی‌ها سخت‌تر شده است.

وحید شمسایی افزود: هنوز فاصله‌ی زیادی با لیگ‌های اروپایی داریم و شاهد بازی‌های ایستا و ساكنی در كشورمان هستیم. در مقابل تیم‌های ایتالیا یا اسپانیا، با برنامه‌ی بیشتری كار می‌كنند.

وی با اشاره به عمده‌ترین مشكل تیم‌های شهرستانی، گفت: نداشتن مربیانی كه اصول تكنیكی را بدانند، از مشكلات تیم‌های شهرستانی حاضر در لیگ برتر فوتسال كشورمان است؛ كه در این شرایط بازیكنان ما تنها با تكیه بر استعداد ذاتی خود، بازی می‌كنند.

شمسایی تصریح كرد: بر این اساس باید كلاس‌های متعدد مربی‌گری با حضور مدرسان فیفا برای مربیان كشورمان برگزار شود، تا مشكل مربیان ما به خصوص مربیان شهرستانی حل شود.

عضو تیم فوتسال ارم كیش قم در پایان در رابطه با وضعیت خود در این تیم، توضیح داد: تاكنون سه بازی با این تیم در لیگ فوتسال انجام داده‌ام، اگر زحماتی كه هم اكنون، بازیكنان تیم ارم كیش می‌كشند، از اول وجود داشت این تیم جز چهار تیم برتر لیگ قرار می‌گرفت.

قرارداد حیدریان با یك شركت تبلیغاتی


شركت تولیدی لوازم ورزش آسكیس اسپانسر محمد رضا حیدریان كاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می شود.

محمدرضا حیدریان بازیكن تیم ملی فوتسال ایران كه در حال حاضر در ایتالیا مشغول بازی است از سوی شركت تولیدی ورزشی آسكیس پیشنهادی را مبنی بر اسپانسر شدن دریافت كرده است.

این شركت برای بستن قراردادی یكساله با حیدریان وارد مذاكره شده است. در ضمن این شركت در حال حاضر اسپانسر یك بازیكن تیم ملی فوتسال ایتالیا است.

لازم به ذكر است یك شركت دیگر ایتالیایی به نام آگلا پیشنهادی به حیدریان داده كه در صورت توافق حیدریان با یكی از این دو شركت مبلغی بیش از قرارداد شش ماهه خود با تیم چكانو دریافت خواهد كرد.

محمدرضا حیدریان كه قصد تمدید قرارداد خود را برای یك فصل دیگر دارد مذاكرات خود را با شركت آسكیس تقریبا نهایی كرده است.

شركت آگلا در صورتی اسپانسر حیدریان می شود كه روی كفش او نام حیدریان را با شماره پیراهن او كه عدد ده است را حك می كند.