تبیان، دستیار زندگی
اولین روز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روزی آرام و دور از هیاهو را پشت سر گذاشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز به کار نمایشگاه با حضور کمرنگ بازدیدکنندگان

شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

اولین روز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روزی آرام و دور از هیاهو را پشت سر گذاشت. پیش بینی می شود روزهای آتی با حضور علاقه مندان و بازدید کنندگان، نمایشگاه قرآن از طراوت بیشتری بر خوردار شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که بعضی بر این باور هستند که نمایشگاه قرآن کریم با حلول ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. شاید عدم اطلاع رسانی مناسب از سوی مسئولین برگزار کننده   تا حد زیادی علاقه مندان را از آغاز به کار نمایشگاه قرآن بی خبر گذاشته باشد. گرمای بیش از حد و غیر قابل تحمل سالن ها و نداشتن تهویه مناسب از یک طرف و عدم حضور تعدادی از غرفه داران بخش نرم افزار از سویی دیگر از مشکلاتی بود که در نخستین روز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به چشم می خورد.

از نکات مثبت و قابل توجه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توان به در دسترس بودن اینترنت نمایشگاه از همان روز افتتاحیه بود که مورد استقبال غرفه داران و اندک حاضرین در نمایشگاه قرار گرفت. البته با تلاش همکاران تبیان در بخش شبکه، اینترنت wireless جداگانه با سرعت بالایی به منظور رفاه حال بازدید کنندگان غرفه تبیان تدارک دیده اند.

گفتنی است همان طور که پیش از این اعلام شده بود غرفه  تبیان در انتهای شبستان زیرین قرار گرفته است.موسسه تبیان تلاش نموده که با تغییرات گسترده نسبت به سال گذشته در سال نوآوری و شکوفائی، حضور پر بار تری در شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم  داشته باشد. تغییرات دکوراسیون و سازه ها تا حدود زیادی باعث شده تا بازدید کنندگان بیشتری از غرفه تبیان بازدید کنند.جذابیت غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم  به حدی بود که بازدید کنندگان  و حتی غرفه داران اطراف لحظاتی را به تماشای غرفه بپردازند.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

غرفه تبیان در روز نخست نمایشگاه قران کریم پذیرای مهمانان ویژه ای بود که از جمله می توان به حضور دکتر مصطفوی، ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اشاره کرد.

وی ضمن بازدید از غرفه تبیان اظهار داشت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آمادگی خود را برای معرفی سایت تبیان در تمامی مراکزی که دارای رایزن فرهنگی می باشد را اعلام نمود. همچنین محصولات فرهنگی و مالتی مدیای تولید تبیان که به زبان های مختلف تهیه شده را در سراسر دنیا عرضه نمایند.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

در ادامه نیز خبرنگار نشریه داخلی نمایشگاه با حضور در محل غرفه به انجام مصاحبه مطبوعاتی در زمینه نحوه فعالیت تبیان در نمایشگاه امسال با مهندس روستایی، مدیر روابط عمومی موسسه پرداخت.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

در انتها نیز جمعی از مسئولین گروه ایران و اندیشه رادیو ایران با حضور در محل غرفه ضمن بازدید از بخش های مختلف غرفه تمایل خود برای همکاری بیشتر با موسسه تبیان و معرفی تبیان در برنامه های خود را ابراز نمودند.

روابط عمومی موسسه تبیان