تبیان، دستیار زندگی
دکتر براتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با تاكید بر این كه دشمنان با دسترسی آسان جوانان به نرم‌افزارهای مبتذل، آنان را به بیراهه می‌كشانند، گفت: باید زمینه دسترسی مردم را به کتاب و نرم افزارهای مهدویت بیشتر كنیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رييس دانشگاه علوم پزشکي قم:

بايد زمينه دسترسي مردم به کتاب و نرم‌افزارهاي مهدويت بيشتر شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی و مهدویت

دکتر براتي، رييس دانشگاه علوم پزشکي استان قم با تاكيد بر اين كه دشمنان با دسترسي آسان جوانان به نرم‌افزارهاي مبتذل، آنان را به بيراهه مي‌كشانند، گفت: بايد زمينه دسترسي مردم را به کتاب و نرم افزارهاي مهدويت بيشتر كنيم.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد خبري جشنواره طليعه ظهور، دکتر براتي با اشاره به حجم بالاي زائراني كه به استان قم مي‌روند، گفت: با وجود توجه قابل تقدير مسوولان و متوليان نمايشگاه نسبت به بخش‌هاي فرهنگي، اين ابزار اطلاع‌رساني بايد تقويت شود.

وي با اشاره به اين كه امروزه هرگونه نرم‌افزارهاي صوتي و تصويري بي‌ارزش، غيرمجاز و غيراخلاقي به قيمت‌هاي ارزان و رايگان در اختيار جوانان قرار مي‌گيرند، افزود: مسوولان و خيران بايد با سرمايه‌گذاري بيشتر زمينه توزيع گسترده‌تر كتاب‌ها و نرم‌افزارهاي ديني و مهدوي را فراهم کنند.

رييس دانشگاه علوم پزشکي استان قم يادآور شد: در اين نمايشگاه از روش‌هاي مختلف و نوين تبليغاتي براي ترويج فرهنگ مهدويت استفاده شده که بايد به شكلي تاثيرگذارتر و جامع‌تر عمل شود.

براتي با مقايسه سطح کيفي نمايشگاه‌هايي كه در سال جاري نسبت به سال گذشته آن برگزار شده، آثار ارائه شده را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: در نمايشگاه‌هاي كتابي كه در سال جاري در قم برپا شده بودند، چينش غرفه‌ها از شكل منسجم‌تر و منظم‌تري برخوردار بود.