تبیان، دستیار زندگی
را اخراج كنند، باید 20 بازیكن پرسپولیس را اخراج كنند! میناوند: جواب آقایان را در مستطیل سبز می دهم مهرداد میناون هافبك چپ پای پرسپولیس از جمله بازیكنانی است كه گفته می شود در لیست این فصل علی پروین جای ندارد. مهرداد در این ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اگر قرار باشد بازیكن ضعیف را اخراج كنند، باید 20 بازیكن پرسپولیس را اخراج كنند!

میناوند: جواب آقایان را در مستطیل سبز می دهم

مهرداد میناون هافبك چپ پای پرسپولیس از جمله بازیكنانی است كه گفته می شود در لیست این فصل علی پروین جای ندارد. مهرداد در این باره حرفهای جالبی دارد كه می خوانید:

آقا مهرداد گفته می شود آقای پروین روی شما هیچ نظری ندارد؟

مثل اینكه این آقایان در خواب تشریف دارند! من خودم یك ماه و نیم قبل گفته بودم اگر آقایان بخواهند به پرسپولیس بیایند من در این تیم نمی مانم. ضمن آن كه زمانی یك بازیكن را در لیست سیاه قرار می دهند كه آن بازیكن با باشگاه قرارداد داشته باشد ولی وقتی من قراردادم با پرسپولیس تمام شده دیگر نیازی نیست نامم را در لیست سیاه قرار دهند. به هر حال من خودم به گواه روزنامه ها پیش از اینكه آقایان بگویند مهرداد در پرسپولیس جایی ندارد گفته بودم در پرسپولیس آقایان نمی مانم!

چرا؟

چون آنها می خواهند ما را ضایع كند. همین آقایانی كه پشت سر ما بد می گفتند و یا دوست داشتند پرسپولیس ببازد كه بتوانند دوباره سركار بیایند.

آیا فكر نمی كنی شما هم به عنوان بازیكن باید احترام پیشكسوت خودتان را نگه می داشتید؟

به خدا من تا زمانی كه آنها پشت سرم حرف نزده بودند، سكوت كرده بودم! شما نگاه كنید آنها چه بلایی سر عابدزاده و دیگر بازیكنان محبوب پرسپولیس آوردند. خداوكیلی ما كم برای پرسپولیس زحمت كشیدیم؟ آیا نباید آنها قدر ما را می دانستند. از محل ترانسفر من، افشین، دایی و... چند میلیارد نصیب باشگاه شد و آنها توانستند به وضعیت تیم شان سر و سامان بدهند ولی حالا با ما برخورد بدی می كنند.

با این اوصاف گزینه بعدی ات كدام تیم است؟

هنوز معلوم نیست. ولی مطمئناً می خواهم در ایران ادامه بازیگری دهم و آنقدر خوب بازی می كنم تا آقایان با سلام و صلوات مرا به پرسپولیس بازگردانند!

فكر می كنید چنین اتفاقی بیفتد؟

بله. مگر یادتان رفته چطور ادموند بزیك و یحیی گل محمدی را از تیم كنارگذاشتند ولی بعداً به آنها التماس می كردند تا به پرسپولیس برگردند.

اما شما طی یكی دو سال گذشته بازیهای ضعیفی از خود به نمایش گذاشتی و آیا حق می دهی به جای شما بازیكنان با انگیزه تر و قوی تر به پرسپولیس محلق شوند؟

من حرف حق را قبول دارم. من بازیهای ضعیفی انجام دادم ولی اگر قرار باشد بازیكنان ضعیف را كنار بگذارند، باید 20 بازیكن پرسپولیس را كنار بگذارند! چون تنها من عملكرد ضعیفی نداشتم. ضمناً توجه داشته باشید من چندماه دور از فوتبال و مصدوم بودم.

پس شما می خواهید در فصل جدی لیگ برتر همانند گل محمدی و بزیك كه از پرسپولیس كنار گذاشته شدند ولی در تیم های فولاد و سپاهان شكوفا شدند، عمل كنید؟

بله صددرصد، می خواهم جواب آقایان را با بازیهای خوبم در مستطیل سبز بدهم. مطمئن باشید آنقدر خوب بازی می كنم كه دهان همه آنها بسته شود.