تبیان، دستیار زندگی
سریال‌های «بزنگاه»، «مثل هیچ كس»، «خواب‌زده» و «مامور بدرقه» به ترتیب در ایام ماه مبارك رمضان به روی آنتن می‌روند. ساعت پخش سریال‌های مناسبتی ویژه ماه مبارك رمضان مشخص شد. بنابراین گزارش، اولین سریال مناسبتی كه روی آنتن خواهد رفت، سریال «بزنگا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بزنگاه، مثل هیچ كس، خواب‌زده و مأمور بدرقه؛ به ترتیب بعد از افطار
بزنگاه، مثل هیچ كس، خواب‌زده و مأمور بدرقه؛ به ترتیب بعد از افطار

سریال‌های «بزنگاه»، «مثل هیچ كس»، «خواب‌زده» و «مامور بدرقه» به ترتیب در ایام ماه مبارك رمضان به روی آنتن می‌روند.

ساعت پخش سریال‌های مناسبتی ویژه ماه مبارك رمضان مشخص شد.

بنابراین گزارش، اولین سریال مناسبتی كه روی آنتن خواهد رفت، سریال «بزنگاه» به كارگردانی «رضا عطاران» خواهد بود. این سریال پس از لحظات ملكوتی اذان، ساعت 20:15 به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی «بزنگاه» در 26 قسمت 35 دقیقه‌ای به كارگردانی «رضا عطاران» برای پخش از شبكه سه سیما ساخته ‌شده است.

این مجموعه تلویزیونی مانند سایر كارهای عطاران در قالب طنز ساخته می‌شود و «ایرج محمدی» و «مهران مهام» تهیه كنندگی آن را بر عهده دارند.فیلمنامه سریال نیز توسط «محمد رضا آریان» نوشته شده است.

در این سریال بازیگرانی چون رضا عطاران، حمید لولایی، علی صادقی، گیلدا رنجبران، غلامرضا نیكخواه، مرجانه گلچین، محمود بهرامی و سوسن پرور ایفای نقش می‌كنند.

این سریال كه در بستر طنز به تصویر كشیده خواهد شد، روایت‌گر خانواده‌ای است كه پدرشان كه از نانوایان قدیمی شهر است، فوت می‌كند و پس از آن بر سر ارث و میراث میان اعضاء خانواده اختلاف ایجاد می‌شود.

در سریال «بزنگاه» رضا عطاران در نقش یك معتاد بازی می‌كند كه همسرش او و دخترش را به دلیل اعتیاد ترك كرده است.

پس از پخش سریال «بزنگاه»، وقفه‌ای در پخش سریال‌ها خواهد بود تا مردم بتوانند به نماز و عبادت بپردازند. پس از آن شبكه دو سیما سریال خود با نام «مثل هیچ كس» را روانه آنتن خواهد كرد. این سریال هر شب ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

بزنگاه، مثل هیچ كس، خواب‌زده و مأمور بدرقه؛ به ترتیب بعد از افطار

مجموعه تلویزیونی «مثل هیچ‌كس» به كارگردانی «عبدالحسین برزیده» و تهیه كنندگی «محمد علی اسلامی» برای پخش از شبكه دو سیما ساخته می‌شود.

این سریال تلویزیونی كه قالبی اجتماعی و خانوادگی دارد، اولین سریال مناسبتی امسال است كه با فیلمنامه‌ای از «علی اكبر محلوجیان»جلوی دوربین رفت و بازیگرانی چون حسین یاری (داداشی)، حمید ابراهیمی (محمدباقر)، جواد عزتی (محمد حسن)، شاهرخ استخری (محمد امیر)، رامین راستاد (كاظم)، ابراهیم ورزیده (عباس)، اصغر همت (جواد)، مهران رجبی (آمیرزا)، پرویز پورحسینی (عمو علی)، نفیسه روشن (اشرف)، حنانه شعشعانی (نیلوفر)، عباس امیری (حاج نصرت)، مرضیه لشگری (عمه بتول)، آتنه فقیه نصیری، مریم رهبری و سوگل طهماسبی در آن ایفای نقش می‌كنند.

سریال «مثل هیچ‌كس» كه پیش از این «داداشی» نام داشت، در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای شب‌های ماه رمضان از شبكه دو سیما پخش خواهد شد و روایت‌گر داستان برادر بزرگ یك خانواده است كه همه او را «داداشی» صدا می‌كنند. پدر خانواده فوت می‌كند و داداشی مسئولیتش در خانواده دو چندان می‌شود...

به گزارش فارس، سریال «خواب‌زده» سومین سریال مناسبتی است كه شبكه یك سیما هرشب ساعت 22:15 روانه آنتن خواهد كرد. شبكه اول سیما در ماه رمضان ساعت اصلی پخش سریال‌های خود را به مجموعه مناسبتی‌اش اختصاص داده است.

مجموعه تلویزیونی «خواب‌زده» را «سیروس مقدم» به تهیه كنندگی «مهران رسام» در قالبی ماورایی برای شبكه اول سیما كارگردانی می‌كند.

این سریال در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید می‌شود و در شب‌های احیاء نیز به روی آنتن نخواهد رفت.

فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «خواب‌زده» را كه در اوایل تولید «برزخ» نام داشت،«علیرضا افخمی» با همكاری «علیرضا عبدالحسنی» نوشته و بازیگرانی چون افسانه بایگان، فرامرز قریبیان، پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی‌نیا و ... در آن ایفای نقش می‌كنند.

داستان سریال «خواب‌زده» درباره خانم وكیلی است كه یك شب خواب عجبیب می‌بیند. او در خواب خود گوشه‌هایی از عالم برزخ را می‌بیند و پس از دیدن همین خواب است كه اتفاقات عجیب و غریبی در خانواده زن رخ می‌دهد...

آخرین سریالی كه در شب‌های ماه رمضان از تلویزیون پخش خواهد شد، سریال «مامور بدرقه» به كارگردانی «سعید سلطانی» و تهیه كنندگی «اسماعیل عفیفه» است كه ساعت 23 از شبكه تهران پخش خواهد شد.

سریال «مامور بدرقه» كه داستان آن توسط طرحی از «خشایار الوند» و فیلمنامه‌ای از «امیر عباس پیام» بر اساس طرحی از «خشایار الوند» نوشته شده، در حال حاضر توسط «یار محمدلو» مراحل تدوین همزمان راسپری می‌كند.

این سریال در 27 قسمت 35دقیقه‌ای ساخته و داستان آن درباره یك مامور نیروی انتظامی است كه در شرف بازنشستگی مامور می‌شود كه مجرمی را تحویل بدهد، اما مجرم فرار می‌كند و این تعقیب و گریزها، با مضمون طنز در این سریال به تصویر كشیده خواهد شد.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، بهاره رهنما، زهره مجابی، كیانوش گرامی و ...ایفای نقش می‌كنند.

منبع : خبرگزاری فارس