تبیان، دستیار زندگی
عباس كیارستمی در نشست خبری فیلم «شیرین» گفت: من اینجا هستم تا درباره صلح و سینما صحبت كنم نه چیز دیگر. به گزارش ورایتی در كنفرانس مطبوعاتی كه روز گذشته در پی اكران فیلم «شیرین» ساخته عباس كیارستمی برگزار شد، مارك مولر رئیس جشنواره فیلم ونیز گفت:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

من اینجا هستم تا درباره صلح و سینما صحبت كنم

من اینجا هستم تا درباره صلح و سینما صحبت كنم

عباس كیارستمی در نشست خبری فیلم «شیرین» گفت: من اینجا هستم تا درباره صلح و سینما صحبت كنم نه چیز دیگر.

به گزارش ورایتی در كنفرانس مطبوعاتی كه روز گذشته در پی اكران فیلم «شیرین» ساخته عباس كیارستمی برگزار شد، مارك مولر رئیس جشنواره فیلم ونیز گفت: برای ما خیلی مهم است كه با وجود فشاری كه جشنواره تورنتو بر جشنواره ونیز می‌آورد، به كار خود همچنان ادامه ‌دهیم البته این دو جشنواره با یكدیگر كاملا متفاوت هستند.

وی افزود: كمپانی سونی همچنین ونیز را به عنوان یك بستر ایده‌آل به منظور تجارت بین‌الملل فیلم‌هایش انتخاب می‌كند همچنان كه سال گذشته این جشنواره آغازكننده نمایش‌ فیلم‌های نامزد اسكار همچون تاوان، مایكل كلایتون، در دره‌اله و ترور جسی جیمز بوده است.

در ادامه این نشست یكی از خبرنگاران درباره موضع احمدی‌نژاد نسبت به اسرائیل و همچنین بحث‌های هسته‌ای ایران از كیارستمی سوالاتی پرسید كه كیارستمی نیز در جواب به این سوال‌ها گفت: من اینجا هستم تا درباره سینما و صلح و دوستی صحبت كنم و به هیچ وجه علاقه ندارم تا خود را درگیر سیاست‌ كنم.

منبع : خبرگزاری فارس