تبیان، دستیار زندگی
معاون مرکز آموزش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: به دلیل استقبال طلاب از دوره های آموزشی سطح 2و3فلسفه و کلام این پژوهشگاه، ثبت نام این دوره ها تا 18 شهریور تمدید شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی صورت گرفت

تمدید مهلت ثبت نام دوره های آموزشی سطح 2 و 3

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

معاون مرکز آموزش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: به دلیل استقبال طلاب از دوره های آموزشی سطح 2و3فلسفه و کلام این پژوهشگاه، ثبت نام این دوره ها تا 18 شهریور تمدید شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، محمد رضا عامریان با اعلام این خبر اظهار داشت:تا کنون نزدیک به  هزار نفر در دوره های آموزشی این مرکز ثبت نام کرده اند که پنجاه نفراز این افراد خواهان شرکت در دو رشته فلسفه و کلام بوده اند و  بالغ بر چهل درصد نیز متقاضی ثبت نام در سطح سه هستند.

وی مهمترین برنامه های آینده مرکز آموزش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی را راه اندازی دو رشته تحصیلی تفسیر قرآن با گرایش پاسخ به شبهات و رشته حقوق عنوان کرد.

معاون مرکز آموزش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به شرایط شرکت در آزمون ورودی برای متقاضیان گفت: حد اکثر سن 35سال،التزام عملی به اسلام،نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه، نداشتن سوء پیشینه در مراجع ذیصلاح، عدم اشتغال به تحصیل در مراکز آموزش رسمی در سراسر کشور از شرایط پذیرش در این دوره است.

عامریان افزود: قبولی سطح یک حوزه و یا دیپلم متوسطه برای رشته فلسفه و نیز در‌ رشته کلام، داشتن مدرک سطح دو حوزه و یا مدرک کارشناسی ارشد، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه و  دارا بودن معدل حداقل 15 از شرایط اختصاصی این دوره‌ها است.

وی یادآور شد: زمان برگزاری آزمون 12مهر ماه سال جاری در دفاتر پژوهشگاه در  تهران و قم می‌باشد و تاریخ دریافت کارت یک روز پیش از برگزاری آزمون است.

معاون مرکز آموزش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: داوطلبان شهرهای تهران و قم باید  برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون 17شهریور به دفتر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی واقع در تهران، خیابان احمد قصیر کوچه دوم پلاک 33 و همچنین دفتر قم واقع در بلوار 15 خرداد جنب امامزاده سید علی کوچه میثمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه نمایند و داوطلبان شهرستانی نیز می توانند همزمان با آغاز ثبت نام، دفترچه ثبت نام آزمون را از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی، www.iict.ir دریافت کنند.

عامریان تصریح کرد:پذیرفته شدگان این آزمون به شرط آنکه دوره آموزشی را با موفقیت به اتمام برسانند، جذب گروههای علمی پژوهشگاه خواهند شد و در غیر این صورت دو برابر مدت تحصیل را به عنوان پژوهشگر به فعالیت خواهند پرداخت.