تبیان، دستیار زندگی
میان چهار گل زد تیم بایرن مونیخ با یك پیروزی پر گل وارد فصل 2005-2004 شد. بایرنی ها در اولین بازی تداركاتی خود در حضور 3 هزار تماشاچی با یازده گل تیم اف ث روتاخ را شكست دادند. وحید هاشمیان را كه از ابتدا با رو كه سانتا كروز ز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در پیروزی 0-11 بایرن مونیخ

وحید هاشمیان چهار گل زد

تیم بایرن مونیخ با یك پیروزی پر گل وارد فصل 2005-2004 شد. بایرنی ها در اولین بازی تداركاتی خود در حضور 3 هزار تماشاچی با یازده گل تیم اف ث روتاخ را شكست دادند. وحید هاشمیان را كه از ابتدا با رو كه سانتا كروز زوج خط حمله بایرن را تشكیل می داد با زدن چهارگل در عرض 20 دقیقه (16و18و29و36) بهترین گلزن مونیخی ها بود. مهاجم ایرانی بایرن در نیمه دوم با گررو تعویض شد. علی رغم تمرینات سخت بایرن در روزهای اخیر، هیچ نشانه یی از خستگی در تیم بایرن مونیخ دیده نمی شد. فلیكس ماگات هم آنقدر از عملكرد بازیكنانش راضی بود كه از دوی روز یكشنبه در جنگل صرف نظر كرد.

سهم مهدوی كیا در برد پر گل هامبورگ

یك گل از 16 گل

تیم هامبورگ در اولین بازی تداركاتی خود، شش هفته پیش از آغاز فصل جدید یوندس لیگا یك تیم محلی از ایالت نیدزاكسن را 16 بر صفر شكست داد.

بهترین گلزن هامبورگ دراین بازی كه در حضور 1500 تماشاچی انجام شد، امیل ام پنزا مهاجم بلژیكی جدید این تیم بود.

مهدی مهدوی كیا نیز در این دیدار یك گل تیمش را به ثمر رساند.

هامبورگی ها امروز برای برگزاری یك اردوی یك هفته یی به "گلوكس بورگ" پرواز كردند.

شروع خوب بازیكنی كه به تیم ملی نیامد

اولین گلزنی زندی برای كایزرسلاترن

تیم كایزرسلاترن در اولین دیدار تداركاتی خود موفق شد یك تیم محلی را با نتیجه 1-13 شكست دهد.

در این مسابقه ی كه در حضور 3 هزار تماشاچی برگزار شد، كورت یارا سرمربی اتریشی لاترن از هشت بازیكن جدید خود استفاده كرد. او در هر نیمه از یك تیم استفاده كرد.

فریدون زندی هم در نیمه اول در تركیب تیم قرار داشت و در دقیقه 44 گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.