تبیان، دستیار زندگی
یروز شد    در فینال وزن 84 كیلوگرم تورنمنت كشتی آزاد "زیلوفسكی" لهستان مجید خدایی با نتیجه 2 بر2 و به دلیل اخطار كمتر برابرامیررضا خادم به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد. به گزارش (ایسنا)، در پایان رق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجید خدایی مقابل امیر رضا خادم پیروز شد

در فینال وزن 84 كیلوگرم تورنمنت كشتی آزاد "زیلوفسكی" لهستان مجید خدایی با نتیجه 2 بر2 و به دلیل اخطار كمتر برابرامیررضا خادم به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

به گزارش (ایسنا)، در پایان رقابتهای كشتی آزاد جام زیلوفسكی لهستان كشتی گیران كشورمان به دو مدال طلا، دو نقره و 3 برنز دست یافتند.

پس از مدال طلای مسعود مصطفی جوكار در وزن 60 كیلوگرم و مدالهای برنز چنگیزی فر و حسین رنگرز در اوزان 60 و 55 كیلوگرم، مجید خدایی و امیررضا خادم برای كسب مدال طلای وزن 84 كیلوگرم در یك كشتی حساس به مصاف یكدیگر رفتند كه خدایی موفق شد با نتیجه دو بر به دلیل اخطار كمتر خادم را شكست دهد و یك گام دیگر به المپیك نزدیك تر شود.

در همین وزن مصطفی یوسفی نیا كه با شكست ضربه ی فنی برابرخادم به مسابقه ی رده بندی راه یافته بود توانست به مدال برنز دست یابد.

یاسر نورزایی نیز برگزار كننده فینال وزن 120 كیلوگرم برابر آیدین پولادتچی از تركیه بود كه در نهایت با نتیجه 4 بر صفر مغلوم شد و به مدال نقره دست یافت.